Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
smooooth! :D Var påtide med noen nye bilder her, even! ;)

Når kommer det tråd til E39'en da? :)

Hehe ja, de forrige var vel kanskje "noe" utdatert. :) Skal prøve å lage tråd senere i dag!

Gleder meg til å se denna med BBS'n på ja <3

Tror det blir bra!

• Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
WHAT!!!!?

Du har "akkurat" kjøpt deg drømmen og selger? Why? :/

Har ikke veldig lyst, men planen er å kjøpe leilighet. Kom litt brått på men. Jeg har jo 5'ern så jeg klarer meg. Men jeg skal helt klart ha en E30 M3 senere igjen.

Skrevet
Jaja :) Har vel muligheten senere også.

Lykke til med salget!

Er ihvertfall en knallfin bil

Hehe;) Takker!

Skrevet

What Even!!?

Gleda meg til og se denne i sommer!?

Skjønner det med leilighet, fælt når det blir sånn at det skal ødelegge drømmer, lykke til med salget av en av norges flotteste e 30 m3!! :)

• 2 weeks later...
Skrevet
Jeg liker bilen min godt, men uansett hvordan man vrir og vender på det vil en E30 M3 alltid være den råeste M3! Kongebil Evenol :applause::headbang:

Hehe, E30 M3 er noe for seg selv, men E36'en din ser ut som et vanvittig bra eksemplar! :)

What Even!!?

Gleda meg til og se denne i sommer!?

Skjønner det med leilighet, fælt når det blir sånn at det skal ødelegge drømmer, lykke til med salget av en av norges flotteste e 30 m3!! :)

Hehe. En av norges flotteste er vel litt å ta i, men den er i bra stand. :) Hadde vanvittig mange planer med denne, men ble dessverre ikke sånn denne gangen. Håper jeg kan kjøpe den igjen av neste eier en gang i fremtiden. :)

Gå for campingvogn og behold bilen :)

Hadde det vært så enkelt;)

Takk for hyggelige kommentarer!

Skrevet

Hehe, tusen takk! :) Jeg sitter å ser meg gal på bildene av bilen din.. Kunne godt tenke meg å samle på disse ///M bilene og da ville jeg helt klart valgt din i samlingen utfra bildene! :) Hvordan går det med salget? Hvilken pris selger du den for?

Skrevet
Hehe, tusen takk! :) Jeg sitter å ser meg gal på bildene av bilen din.. Kunne godt tenke meg å samle på disse ///M bilene og da ville jeg helt klart valgt din i samlingen utfra bildene! :) Hvordan går det med salget? Hvilken pris selger du den for?

Hehe ja, jeg skulle gjerne hatt en M-bil fra hver klasse stående i garasjen. :)

Har vært noen interesserte, men tror de fleste mangler penger. Den ligger på finn for 245.000,-, men prisen kan diskuteres.

Annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29126786

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...