Gå til innhold

Evens 1990 E30M3. Nye bilder s.13! Solgt.

Evenol
 Share

Anbefalte innlegg

smooooth! :D Var påtide med noen nye bilder her, even! ;)

Når kommer det tråd til E39'en da? :)

Hehe ja, de forrige var vel kanskje "noe" utdatert. :) Skal prøve å lage tråd senere i dag!

Gleder meg til å se denna med BBS'n på ja <3

Tror det blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

WHAT!!!!?

Du har "akkurat" kjøpt deg drømmen og selger? Why? :/

Har ikke veldig lyst, men planen er å kjøpe leilighet. Kom litt brått på men. Jeg har jo 5'ern så jeg klarer meg. Men jeg skal helt klart ha en E30 M3 senere igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What Even!!?

Gleda meg til og se denne i sommer!?

Skjønner det med leilighet, fælt når det blir sånn at det skal ødelegge drømmer, lykke til med salget av en av norges flotteste e 30 m3!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Jeg liker bilen min godt, men uansett hvordan man vrir og vender på det vil en E30 M3 alltid være den råeste M3! Kongebil Evenol :applause::headbang:

Hehe, E30 M3 er noe for seg selv, men E36'en din ser ut som et vanvittig bra eksemplar! :)

What Even!!?

Gleda meg til og se denne i sommer!?

Skjønner det med leilighet, fælt når det blir sånn at det skal ødelegge drømmer, lykke til med salget av en av norges flotteste e 30 m3!! :)

Hehe. En av norges flotteste er vel litt å ta i, men den er i bra stand. :) Hadde vanvittig mange planer med denne, men ble dessverre ikke sånn denne gangen. Håper jeg kan kjøpe den igjen av neste eier en gang i fremtiden. :)

Gå for campingvogn og behold bilen :)

Hadde det vært så enkelt;)

Takk for hyggelige kommentarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tusen takk! :) Jeg sitter å ser meg gal på bildene av bilen din.. Kunne godt tenke meg å samle på disse ///M bilene og da ville jeg helt klart valgt din i samlingen utfra bildene! :) Hvordan går det med salget? Hvilken pris selger du den for?

Hehe ja, jeg skulle gjerne hatt en M-bil fra hver klasse stående i garasjen. :)

Har vært noen interesserte, men tror de fleste mangler penger. Den ligger på finn for 245.000,-, men prisen kan diskuteres.

Annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29126786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...