Gå til innhold

Evens 1990 E30M3. Nye bilder s.13! Solgt.

Evenol
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Farfar kjøpte billig trekk til en Sølvgrå sierra en gang, når han tok det av på våren var bilen blitt grønn, og det var nesten umulig å få vekk.. Aner ikke hvorfor det skjedde men jeg skal iallefall ikke ha no trekk. :)

Det er fordi at hvis man bruker f.eks et utendørstrekk som er tett (ikke puster) innendørs hvor det kan være variert luftfuktighet så skjer sånne ting...

Kjøper et ordentlig trekk i løpet av våren/sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Ring GS. De skal ha ;)

Takk;) Skal gjøre det!

Fikk du ringt GS og hørt, Even? Eller fikk du skaffet røde emblemer noe annet sted? :)

Bilen har jeg alt kommentert på VACN, og den er like fin som da :P

Hehe, takk igjen.:)

Sendte mail til GS, og de hadde bare svarte... Men det ligger originale røde BBS emblemer på eBay for rundt 500,- kroner.(4stk)

Jeg har ikke kjøpt enda, må prioritere å få skilt på bilen til uka, så får vi ta sånne "dill-dall ting" senere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :)

Ikke for å ødelegge tråden din med OT, men har du link til emblemene? Finner ikke noe selv, men så er ikke jeg en hardbarka Ebayer heller.

Null stress, skal finne til deg imorra tidlig. Mener jeg fant en butikk via eBay eller noe. Har en link på den andre PC'en. Sender deg en PM imorgo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Northy her på forumet knipset et konge bilde i kolonna på vei til Valle Hovin. Takk så mye! Lånte felger av en kompis denne dagen.

6w1cf9fgrkypkajcikps.jpg

Ikke mye som har skjedd den siste tiden, men har time til typegodkjenning i Sarpsborg til fredag - så satser på at ting går bra slik at jeg får skilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig bil men hadde ikke skade med lit senk :wink:

Hehe, ser det tydelig på bildet at det trengs. :)

Får se hva det blir til når jeg får på BBS felga, godt mulig jeg ordner senk ila. sommeren. Tror ikke den hadde hatt vondt av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...