Evenol Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Fortsatt til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Her kommer det da noen bilder fra i går! mossing 92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Nydelig m3:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Dævendævendæven. Først NÅ ser jeg faktisk hvor fin denne bilen er. Har vært så dårlige bilder til nå Vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Finfin bil, kan en Vw touran med grønne skilt være interssangt i inbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Er det så vanskelig å selge E30M3 om dagen asså?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Bilde nr 2 ble faktisk akkuratt nå min skrivebordsbakrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoner Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Hadde jeg hatt cash hadde eg kjøpt den LETT! for fytti for et smykke av en bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Takk for kommentarer alle sammen! Morro å høre at andre liker den også. Er det så vanskelig å selge E30M3 om dagen asså?? Det er ikke akkurat en veldig lettsolgt bil. Må vel treffe den riktige entusiasten. Uansett, prisen kan diskuteres! Tar også innbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Fortsatt til salgs! Bare å komme med innbytteforslag f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Da ble denne solgt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Håper denne fikk en god eier! Nesten trist å se den solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Håper denne fikk en god eier! Nesten trist å se den solgt! Vanvittig sent svar, men bilen fikk en veldig verdig eier. Dessverre så ble bilen stjålet. Jeg må si at jeg savner denne bilen helt vanvittig mye... Her er et mimrebilde fra daværende eier(særdeles dårlig kvalitet): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Liker avataren din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chicane Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Fantastisk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå