DanielMK Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Ohhh nydelig Fantastisk bil .. Og såg ut som om den var meget velholdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 åå, det såg ut som et skikkelig fint eksemplar! gratulere med bmw's råeste bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 grattis! flott drømebil hvordan gikk det å importe fra GB? det er jo serdeles gunstig i disse dager send meg gjerne en pm ang det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Gratulerer Så meget pen og velholdt ut! Utrolig digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Saaaaatan den var pen Even!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Takker så mye alle sammen, dere skulle bare visst hvor glad man kan bli av å lese slike kommentarer! Lyktelistene er jeg litt usikker på enda, må prøve å ta de av for å se hvordan det er uten. Syns de listene gjør litt på looken også... hm. Takk så mye, Bjørn! Jeg fant en til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 om du er i tvil anng lyktelistene.... så er det finest uten åsså bare så du vet det, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Ja, ta av de lyktelistene. E30M3 ser trøtt og sliten ut med de, tar du de av så ser den sint ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Heheh! Skal opp en tur i kveld så går jo ann å prøve å ta de av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Veldig enig med Kristian. Ser sliten og trøtt ut med lyktelist. Jeg hadde lyktelist på min E30 325I for mange år siden, men hadde aldri hatt det idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Veldig enig med Kristian. Ser sliten og trøtt ut med lyktelist. Jeg hadde lyktelist på min E30 325I for mange år siden, men hadde aldri hatt det idag. Kan være enig med deg at den blir litt sløv ja. Skal prøve uten etterpå, legger ut bilde da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 pentpent! Drømmebil det her, bra utstyrt, strøkent eksemplar å ikke minst det beige interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Nydelig bil! Siden dette er 90 mod med 215hk er dette "første utgave Evolution" som de kaller det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Gratulerer med en stk. meget fin E30 M3! Akkurat likt interiør som jeg hadde i min forrige E30 M3. Vinge med carbonflipp og andre Evo-deler skaffer jeg til hyggelige priser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Nydelig bil!Siden dette er 90 mod med 215hk er dette "første utgave Evolution" som de kaller det? Nope, har ingenting med Evo å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå