ZhilleN Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Den der var bare rett og slett nydelig! Har sitti her og sett på bilder av den i snart en halvtime, fy fankern så pen! alt er riktig! det som hadde toppa det hele, er jo mørke blinkers, og de lykter. Kanskje fått den ned et par cm, og 17" rs så er du i boks! utrolig nydelig interiør også forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 Den der var bare rett og slett nydelig! Har sitti her og sett på bilder av den i snart en halvtime, fy fankern så pen! alt er riktig! det som hadde toppa det hele, er jo mørke blinkers, og de lykter. Kanskje fått den ned et par cm, og 17" rs så er du i boks! utrolig nydelig interiør også forresten Haha, tusen hjertelig takk for årets kommentar. Som jeg har sagt før, det er morro å kjøpe noe når det også faller såpass i smak hos de fleste! Planen er DE lykter samtidig som jeg leker litt med tanken ang. BBS RS. Men må nesten skuffe deg å si at blinklysene blir beholdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Hehe. ja dette falt virkelig i smak hos meg! for ikke noe mindre lyst på e30 m3 når jeg ser denne her Ok, gå for bbs rs, sitter som et skudd på disse bilene Blinklysene kan jo diskuteres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Gratulerer med ett flott eksemplar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Gratulerer igjen med drømmebilen Even! Utrolig artig tur også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2010 Gratulerer igjen med drømmebilen Even! Utrolig artig tur også. Takk for det, tjukken! Artig, kald og lang tur - men var helt klart verdt det! Er ikke hvem som helst som kan si at de har kjørt E30 M3 i 22,5 minus, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Ja, det er litt spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Grattis. Bra med fler M3`r i bygda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Grattis. Bra med fler M3`r i bygda Takker! Jo flere jo bedre! Skal ærlig innrømme at jeg har sikla litt på E46'n din innimellom.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Har det skjedd noe mer her da Even? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 grattis med ny bil da, var nydelig den her! senkesett må deno jo ha da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Har det skjedd noe mer her da Even? Nja, ikke så veldig mye. Har ordna en del småtteri bare... Skal bytte stabstagforinger bak og foran denna uka, samt at den skal få seg en ordentlig polering. Skal også bestille en pakke fra Koed snart med termostat, diverse klips, filtere etc etc. En kosejobb med andre ord! Blir vel felger etterhvert også, må bare ta ting på sikt da engangsavgifta skal betales til våren. grattis med ny bil da, var nydelig den her! senkesett må deno jo ha da Takk! Jada, det kommer nok etterhvert. Må bare få sett hvordan det blir med felger først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Dagene går, tiden består... Henter nye felger på søndag, så stay tuned! Som en teaser kan jeg nevne at det er org. BBS ihvertfall. (felgene ble solgt, slik at jeg slipper flere PM's) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Pass på at det ikke kommer no sand på E28n!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Henter nye felger på søndag, så stay tuned! Som en teaser kan jeg nevne at det er org. BBS ihvertfall. Moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå