SSM Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 http://www.partsandretards.no/bbs-rm-rs ... s-emblemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 http://www.partsandretards.no/bbs-rm-rs-tilbehor-og-felger/bbs-emblemer Takk! Men der var det dog ingen røde emblemer... Sendte Håkon en PM nå så får vi se hva han kan skaffe... Edit: Han fikk ikke fiksa røde emblemer gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Ring GS. De skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Ring GS. De skal ha Takk;) Skal gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 askim felg service skaffa til hjulene mine. men ikke sikker om han fler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 askim felg service skaffa til hjulene mine. men ikke sikker om han fler. Takk, men fant org. emblemer på eBay som jeg sikkert må handle etterhvert... Ellers har jeg handla powerflex foringer til stabstaget foran ihvertfall, da jeg så at de var litt slitne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Vær obs på at disse felgene ikke passer uten spacer om du har helt nye klosser foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 Vær obs på at disse felgene ikke passer uten spacer om du har helt nye klosser foran. Det samme gjelder bak også. Er fullt klar over det, men takk alikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Nydelig bil De nye felgene blir ikke feil på e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Nydelig bil De nye felgene blir ikke feil på e30. Takk så mye, Egil! Satser på at felga blir blinkskudd med litt spacing. Skjer ikke så veldig mye med bilen ellers, pusler bare med en del småtteri om dagen. Har rivd ut masse gamle høyttallerkabler fra anlegget som stod i, skal laste opp bilde senere. Ålreit å få rydda opp litt... Fått litt småtteri i posten... Powerflex foringer til stabstag foran, led-skiltlys 4300k & oljeplugg med magnet. Noen som har prøvd den oljepluggen før, om det har noe effekt? Eller er det bare jall? Kosta bare 40,- kroner eller noe, så tenkte det var morro å prøve å se, men syns den så litt lang ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Det hjelper nok litt på, men holdbarheten på de med åpen magnet som den du har kjøpt (jeg er litt blind, så mulig jeg tar feil) har dårligere levetid enn de som er beskyttet med nikkel. Gleder meg til å få sett noen skikkelige sommerbilder av denne her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Det hjelper nok litt på, men holdbarheten på de med åpen magnet som den du har kjøpt (jeg er litt blind, så mulig jeg tar feil) har dårligere levetid enn de som er beskyttet med nikkel. Gleder meg til å få sett noen skikkelige sommerbilder av denne her. Ok, det er godt mulig. Jeg har som sagt ikke peiling. Sommerbilder skal det bli, speilrefleksen er klar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Du har sikkert hørt dette så mange ganger at du bynner å gå lei, men herregud for et smykke av en bil! Drømmebil som i tillegg ser ut til å være i fantastisk stand! Ta for all del godt vare på denne! Nyyydelig rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Heheh, jeg kan si det sånn at jeg går aldri lei av slike tilbakemeldinger! Takk så mye, alltid morro å lese;) Denne skal tas veldig godt vare på ja, vær trygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Ta å kjøp deg skvalpeplate til bunnpanna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå