Frantic198 Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Hei.. Har en e46 02mod.. Jeg har utslitt håndbrekk og igår når jeg var ute å kjørte så kom det en slags dunke lyd fra høyere bakhjul,etter en stund så låste hjule seg og brekk "spaken" var veldig hard, rygga litt og da løsna det igjen, men kommer fortsatt "dunke" lyd iblant, noen som veit hva dette er forno? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habj Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Demonter,og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frantic198 Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Noen som trur det kan hjelpe å løsne wiren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Jeg tror ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Bare å rive av skiva og se. Lett jobb hvis du har skrudd litt før. Sikkert defekt monteringssett eller håndbrekksko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå