MrStåle Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Rævkjørt i ordets rette forstand! Kan selge bakluka da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 hahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Hvordan har det der gått for seg egentlig? Rart å se en så hel bakluke mens resten er så smadra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 vet ikke, så den på koed en gang =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Hvordan har det der gått for seg egentlig? Rart å se en så hel bakluke mens resten er så smadra. bakluka spretter opp mens resten blir smadra, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Gamle bilen. Knekt lårbein, fot, kne og en finger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Hvor fort gikk det da du krasjet lars? Så ikke bra ut det der! Forresten, er e30 en blikkboks, eller har alle krasjene her vært i svært høy fart? Jeg trodde egentlig e30 var ganske vanskelig å mose så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Tror ikke det skal store smellen til før de ryker nei. Ikke de mest trafikksikkre bilene langs veiene. Den jeg postet på side 1 hadde vel rundt 70-80 da den fikk sleng på snøslapsen å traff en bil som kom i ca samme fart imot. Blir rimelig kraftig smell av det, men du ser jo hvordan den ser ut og da. Helt jævlig. Var med å skruva litt på den etter kræsjen. Motoren berget faktisk, og ble satt i en annen bil. Passasjerstolen var vridd nesten til det ugjenkjennelige. fra midtkonsoll og til førerdøra var det heldigvis litt mer inntakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Rævkjørt i ordets rette forstand! compact! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Har litt jobb foran deg hvis du skal rette ut den blå der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Hvor fort gikk det da du krasjet lars?Så ikke bra ut det der! Forresten, er e30 en blikkboks, eller har alle krasjene her vært i svært høy fart? Jeg trodde egentlig e30 var ganske vanskelig å mose så mye. Mener at han sa 50-60Km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Hvor fort gikk det da du krasjet lars?Så ikke bra ut det der! Forresten, er e30 en blikkboks, eller har alle krasjene her vært i svært høy fart? Jeg trodde egentlig e30 var ganske vanskelig å mose så mye. Mener at han sa 50-60Km/t Ca 60 reel fart ja. Problemet var bare at bilen som kom imot hadde ca det samme. Både passasjeren min og de i den andre bilen kom "uskadd" fra det. Jeg fikk hjulet gjennom gulvet og foten most mellom gulv og pedalsett. E30 anbefales ikke å kræskje med! Og bilen var i utgangspunktet skeivere enn på bildet der. Ble "retta" med 2 lastebiler, hydraulik osv for å få meg ut. Kjempegøy å være ved full bevissthet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Noen som har noe info om den røde e30'n?Lurer fælt på hva som har hendt med den, for den er jo totalt ødelagt. Ser ut til å være en massiv frontkollisjon som de har skjært av taket for å få ut folka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå