Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mottok idag forsikringsavtalen på hus og bil fra Gjensidige. De øker 836 kr på husforsikring og 416 kr for bil. Total blir 1252 kr. Hvorfor ga Gjensidige meg penger tilbake 800 kr i år når de må ØKE prisene 6 mnd etterpå for å hente dem inn igjen?? Det er litt overrasker at husforsikring økte dobbelt så mye enn bilforsikring. Jeg er bare få høre om det er bare meg som fikk økning i forsikring???

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gjensidige har satt ned min forsikring 3 år på rad, i tilegg til den utbetalingen, så jeg er veldig spent ved hovedforfall som kommer nå over nyttår.

Skrevet

Forsikringen på bilen min spratt opp med nærmere 3500,-

Ikke har jeg krasjet, ikke har jeg hatt innbrudd. Da jeg ringte for å forhøre meg sa de kort og godt at de hadde priset denne type bil for lavt tidligere.

Skrevet

Jeg har akkurat hatt en ringerunde i forhold til dette ooooog Gjensidige kommer faktisk billigst ut for meg. Betaler 21500 i året på 3 stk bil i alder 85-01, bikkje og reise.

IF ga meg ett kjempetilbud, 27000 ;D Samtalen endte med "Daaaa trenger jeg vel kanskje ikke sende deg "tilbud" på mail?" :lol:

Sparebank1 jobber med saken nå

Skrevet

jeg sparte 2600 pr år på å skifte fra Gjensidige til Tryg vesta, hadde da forsikring på innbo, reise, privatforsikring og delkasko 87 BMW 735ia

Skrevet

joda, gjensidige gir som regel best tilbud, men med tanke på at de øker prisene vært eneste år så syns jeg det virker litt snålt....

Skrevet

gjensidige er søppel tidenes dritt. spart vel 8 tusen ved å ikke velge de! har IF nå , men er ikke fornøyd med kundeservisen.

Skrevet

Dere kan vel ikke bruke Tryg, som ikke klarer å skrive rett en gang. Kan jo umulig ha kontroll på forsikringer heller da.

Ang Gjensidige, så har jeg alltid hatt de, helt til jeg byttet for 2 år siden. Da var faktisk Terra veldig mye billigere. Ellers har Gjensidige vært den mest gunstige for meg.

Skrevet
Dere kan vel ikke bruke Tryg, som ikke klarer å skrive rett en gang. Kan jo umulig ha kontroll på forsikringer heller da.

TAKK, godt å vite at det ikke bare er jeg som har lagt merke til skrivefeilen. Har spurt mange, men ingen som ser ut til å ha merket seg det.

Skrevet

Ang Gjensidige, så har jeg alltid hatt de, helt til jeg byttet for 2 år siden. Da var faktisk Terra veldig mye billigere. Ellers har Gjensidige vært den mest gunstige for meg.

Akkurat samme skjebne her også.. Hadde i lange tider Gjensidige, men Terra rett og slett knuste de i pris..

Får også en del "tilbud" pr tlf noen ganger, og da bruker de andre selskapene og komme på ca samme pris som jeg har i dag, MEN da har de økt bonusen min med 10% på begge bilene.. Ergo, når jeg stiger til det samme %-nivået til Terra, kommer de billigere ut enn det de andre gjorde på samme bonus-grunnlag..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...