Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Morsom bil Yngve :) Synd det ikke var så pent interiør! Bytte den i 320en min og et sett spacere? :D Skal få full tank på den også.

Skrevet
Morsom bil Yngve :) Synd det ikke var så pent interiør! Bytte den i 320en min og et sett spacere? :D Skal få full tank på den også.

Ikke min bil dette, bare hjelpa til med å bygge. :D

Skrevet

Satan å gromt, hva gjør du egentlig med elektronikken i bilen som kobles inn på motoren ?? Er alt bare plug and play ? Gi en kort veiledning på å bygge om fra 316, 318 etc. til M3 E46 er du snill :D :D

Skrevet
Satan å gromt, hva gjør du egentlig med elektronikken i bilen som kobles inn på motoren ?? Er alt bare plug and play ? Gi en kort veiledning på å bygge om fra 316, 318 etc. til M3 E46 er du snill :D :D

He he, ja det skulle du nok likt å vist. :D Tar på meg koble jobber på E46er jeg. :wink:

Skrevet

He he, ja det skulle du nok likt å vist. :D Tar på meg koble jobber på E46er jeg. :wink:

Haha

Skrevet

Jeg kan fjerne EWS på s54 om du ikke får til koblinga, da blir det plug and play :D

Grom touring, sikkert kjekk familiebil :)

Skrevet

Møtte denne igår. så ut som den gikk et par hakk bedre enn min 316. hehe. Likte farge cobon med lysblå og gullfarget felger=D

Skrevet
Kommer til og bli heftig denne her :D

Skjer det noe med denne om dagen eller??

Blir å begynne på denne til uka igjen. Å venter fortsatt på det jævla buret.

Men en del deler kommer inn omdagen. :D

Skrevet
Møtte denne igår. så ut som den gikk et par hakk bedre enn min 316. hehe. Likte farge cobon med lysblå og gullfarget felger=D

Ja, syns det ble meget tøff den bilen. Han er super fornøyd han som eier den.

Gikk seff rett i mellom på biltilsynet.

Er litt stolt av å ha den første coupen, 2 sedanen og første turingen, godkjent i Norge uten tuv papirer. Ikke 100% sikker på det, men det jeg vet og har hørt, så er det sånn.

Mangler bare cabben nå da. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...