Gå til innhold

Frozen gray M3 E46 bane bil.

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Satan å gromt, hva gjør du egentlig med elektronikken i bilen som kobles inn på motoren ?? Er alt bare plug and play ? Gi en kort veiledning på å bygge om fra 316, 318 etc. til M3 E46 er du snill :D :D

He he, ja det skulle du nok likt å vist. :D Tar på meg koble jobber på E46er jeg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satan å gromt, hva gjør du egentlig med elektronikken i bilen som kobles inn på motoren ?? Er alt bare plug and play ? Gi en kort veiledning på å bygge om fra 316, 318 etc. til M3 E46 er du snill :D :D

He he, ja det skulle du nok likt å vist. :D Tar på meg koble jobber på E46er jeg. :wink:

Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fjerne EWS på s54 om du ikke får til koblinga, da blir det plug and play :D

Grom touring, sikkert kjekk familiebil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til og bli heftig denne her :D

Skjer det noe med denne om dagen eller??

Blir å begynne på denne til uka igjen. Å venter fortsatt på det jævla buret.

Men en del deler kommer inn omdagen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte denne igår. så ut som den gikk et par hakk bedre enn min 316. hehe. Likte farge cobon med lysblå og gullfarget felger=D

Ja, syns det ble meget tøff den bilen. Han er super fornøyd han som eier den.

Gikk seff rett i mellom på biltilsynet.

Er litt stolt av å ha den første coupen, 2 sedanen og første turingen, godkjent i Norge uten tuv papirer. Ikke 100% sikker på det, men det jeg vet og har hørt, så er det sånn.

Mangler bare cabben nå da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...