KingB Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Kom 16 stk Raptor 18" felger fra GS i går, og kjøpt 20 stk 225 og 40 stk 265 dekk nå. Felgene er nesten helt lik farge som resten av bilen. De passa fint på bilen også. Kommer bilder i morgen. Gale mann! Det der ble ikke billig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Så den blåe opp til flere ganger igår i Skien, for en utrolig grom E46! Lå bak den på vei fra Flitti og mot byen og Jean som har kjøpt den, så den kommer du nok til å se tusle rundt Oterholt svingen titt og ofte ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Aha, derfor jeg så den så ofte oppi der ja. Jaja, da blir det nok en M3 å nyte når han kommer forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Kom 16 stk Raptor 18" felger fra GS i går, og kjøpt 20 stk 225 og 40 stk 265 dekk nå. Felgene er nesten helt lik farge som resten av bilen. De passa fint på bilen også. Kommer bilder i morgen. Gale mann! Det der ble ikke billig... Vært heldig å fått en knall spons pris av GS bildeler på felgene Dekka det samme av Dekk 1 og BS bildeler, på dekka. Så er jeg så heldig at Biltema sponser meg med en del kr, men den lomme boka er ikke fet nå nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 godt det ikke bare er meg som ennå skrur før sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Går radig for seg i verkstedet om dagen ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Går radig for seg i verkstedet om dagen ja? Tja, mye småtteri som tar tid, og er litt kjedelig akkuratt nå. Men fikk prøvd hjula på, og de ble bra. Har dessverre et flott kamera, som ikke jeg får til å ta bilder med. Har lakka div plater, innsug osv, samme farge som bilen. Diffen har Kyrres racing bytta utvekksling fra M5 E34, dvs 3.91. Da håper jeg at full gass giring fra 2-3 er historie, og 4 gir det som blir mest brukt. Så planen er å gjøre det ferdig under i morgen/ helgen. Noen som har en clutch slange fra E46? Den fra gulv til girkassa ? i vesfold eller grennlands området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Detta blir bra Yngve ser fram til noken runder i pasaskjerstolen på skogen i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Detta blir bra Yngve ser fram til noken runder i pasaskjerstolen på skogen i sommer Den er nok opptatt serru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Det skal vi bli to om, får heller ta førerstolen då, om pasaskjerstolen er "taken" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Igjenn, dette blir skamrått Yngve! Spent på korleis reklama blir sjåandes ut Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Digge dei felgane, kunne tenkt meg slike sjøl Bare lurte på dei stol platene, får du da godkjent ?? ( FIA) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Digge dei felgane, kunne tenkt meg slike sjøl Bare lurte på dei stol platene, får du da godkjent ?? ( FIA) Må ha bolter mellom stol feste og bunnen på bilen, med hylser mellom. Med disse får jeg stolen presis der jeg ønsker. Felgene er kule dem, bestilte jaggu 4 stk ekstra i dag. Jeg også gleder meg til å se hva Thomas oss Dekorima, får til med dekor denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Ole Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Liker detta Yngve! Blir tøft!! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Jaggu dukka det opp en 318 E46 turing fra Bergen her i går. Noen som har lyst på "billig" "M3" turing, så blir det til salgs i løpet av høsten. Ellers har jeg shimsa bremser, satt på diff, mellom aksel, div deksler og eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå