thorbis Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 fotos!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 fotos!! Denne skal få en M3 makeover, dvs ALT under bilen skal bli M3 deler, så får den ratt, speedo, el gass og sorte el skin seter foran. Så skal den få noen kulere felger og CSL kopi front fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Ta med en m3 fra england for meg også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eric Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Er det lov å spørre hva prisen på touringen blir sånn ca Yngve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Er det lov å spørre hva prisen på touringen blir sånn ca Yngve? Ca 300, da godkjent, senka, kule 18 eller 19 osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Ta med en m3 fra england for meg også da Vet ikke helt når jeg får tid til å dra, men blir nok ikke før sent i juli beg av juni. Men muligheten er jo der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Du kan virkelig detta å bygge bil =D Gleder meg til å se den ferdig! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Du kan virkelig detta å bygge bil =D Gleder meg til å se den ferdig! =D Takk du. Begynner jo å kunne dissa E46ene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Digger bilen, gleder meg til å kjøre fra deg til sommeren Lurer veldig på hva du gjør med dokumentasjon på vekt og chassi når du skal ha touring til M3, er jo ikke laget org, men men, kan ta det på PM hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Slutt å kjøp opp alle felgene! Jeg så på de der felgene, å da var det 18 stk på lager. Neste dag så var det plutselig tomt, skjønte ingenting! Men nå klarner det litt her.. hehe! Venter på mine 4 nå! Uansett, KULE FELGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 He he, ikke bare jeg som har kjøpt opp sånne felger. SS perf, har kjøpt en hel haug av dem også. Nå blir det marraton skruing for å bli ferdig til neste helg. Bilen MÅ være ferdig på søndag, da den må på vekt og hjulstilling kontroll/ måling. Så skal den dekoreres og denne 17 mai kommer jo mitt opp detta. Men tror det skal gå så vitt. Ble grei sving nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Pent! Blir bra dette Yngve Ble bra-a med sving!!! Vært hver eneste krone det PeeBee kitet der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Brukte du noen spesielle forstillingsdeler som "aldri" ble slitt eller noe slikt? Mente det var noe endeledd eller noe sånn du prata på her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Brukte du noen spesielle forstillingsdeler som "aldri" ble slitt eller noe slikt? Mente det var noe endeledd eller noe sånn du prata på her Org bærearmer går i stykker, så går de borti ved mere sving. Disse har store unibaals kuler, som tåler en støyt og kan byttes ut. Så disse bære armene er bare helt rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå