Testpiloten Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 17. til 19. Juni er ACR! Det blir gøy! Skal bli morro å se bilen din der Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Sorry OT men kor er ACR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegarden Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Mo i Ranaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Mo i Ranaaaa! Kor i Mo i Ranaaa ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 www.sommertreff.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 http://www.sommertreff.no Dokk søringa vet fan ikke kor nåkka nord før trondheim e Er 2 mindre treff på ACR før det, 28-29mai (saltendekksenter) å 4-5 juni (BMWccn) Sorry før litt tilroting av tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Blir å bruke bilen på div treff hele sommeren. Var godt dette skjedde nå, og ikke etter 2-3 runder på ACR liksom. Nå blir den ny overhalt og skjekka over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Det var merkelig, da de originale toppakningene er av stål og tåler mye juling. Får håpe det ikke er noe galt med toppen! Hvor mye klare den pressa di å lade, og hva skal du lade nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 Det var merkelig, da de originale toppakningene er av stål og tåler mye juling. Får håpe det ikke er noe galt med toppen!Hvor mye klare den pressa di å lade, og hva skal du lade nå? Vær 2 stk m3er jeg har hørt om som hadde samme symtomene som min, og da var det lekk i mellom syl. Er ikke så store flata over der. Hans på ESS mente det ikke var noe mere å hente en sist, dvs 550 i motor. Mener det var 0.6 eller noe, var noe psi greier. Ikke så opptatt av hk og nm jeg, bare det funker hele tiden og jeg får sladda litt. Så Hans skal mappe og gjøre som på den grønne. Da holder det lenge vet jeg. Gamle bilen ble brukt mye i fjord, og funker som f enda den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Synd bilen ikkje kjem seg til Våler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Synd bilen ikkje kjem seg til Våler!! Syns ikke Våler er så kul å kjøre egentlig. Har aldrig fått til noe bra flyt der, så ikke så lei meg. Værre at jeg må snart begynne på garasjen min, så den blir ferdig før vintern igjen. Skulle også vært i UK og henta en M3, så turingen kan bynnes på. Så tid er noe jeg hadde ønsket man kunne kjøpt, eller helst stoppe klokka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Virker som å bygge om E46 M3'er er like lett for deg som å pisse i havet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Virker som å bygge om E46 M3'er er like lett for deg som å pisse i havet He he, alt er vel lett når man har gjort det noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Da var toppen av, og der var det kjørt lenge med syl lekk ja. Rart at den gikk så bra så lenge. Var gått så lenge at toppen var skada, med et dypt hakk/ sår. Det er nå sveisa og toppen er plana en tide del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Går jammen unna her Yngve, rakk ikke spise lunch før du hadde sveiset og planet toppen! Ikke noe halvgjort der i gården blir snart oppstart igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå