Gå til innhold

Frozen gray M3 E46 bane bil.

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser bra ut som de andre sier over her, synd om du bytter farge, for den ser jo bös veldig ut. Skiller seg bra ut fra mengden e46

Jo, takk. Men spørs hvordan den blir å holde regn, når det matte suger dritt til seg. :shock:

Har nok vært for hard med abiteren i vinter. Tok et 318 sedan el annlegg, og tok vekk det jeg ikke trenger, det viser seg at mere må være der, enn jeg trodde.

Så el annlegget er nå tatt ut, og drar nok til Sagrenda bil i morgen, og peller ut en nytt et.

Her skal det ikke taes vekk noen ledninger nei.

Har fått på fronten også i dag, så i løpet av helgen blir nok bilen ferdig. :D

Så skal den til ESS, dekor og prøves en del, før jomfru turen går på ACR. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir strrrrrøkent!! Nesten for fin for banen denne nå ;) Du er GAL!! =D Original csl luke? Kunne tenkt meg csl luke å sånn diffuser du har etterhvert. Send meg PM om du har tilgang å fin pris på det =D

Gleder meg til å se denne i aksjon =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være fin når den er ny laga, så for vi se hvor fin jeg greier å holden.

Er noe fortvila her nå, har vært å skrudd ut et helt nytt el annlegg på Sagrenda bilopphoggeri i dag.

Så satt jeg det i bilen, men ikke faen om abs går enda.

Lurer mye nå, prøvd sentralen i frøknas 318, og der funker den som bare det.

Noen som kan MK20 abs ting ? Skulle hatt et sjikkelig koblings skjema på dette, hvor får jeg tak i det tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig du ombestemmer deg ang å bytte farge!!! :) Har såå trua!!!

Skal ha på litt folie og merker der det blir mest utsatt, så får den holde minst 2 sesonger.

Litt lei nå, som det har blitt så mye styr, men nå funker speedon og jeg får 8000 rpm. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se denne sidelengs, trenger vel ikke abs du??

Skal ikke bruke absen, men må ha minst v bak + abs sentralen for å få speedsignal og ecu signal. Ellers går den i nød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..men nå funker speedon og jeg får 8000 rpm. :wink:

Ge-eenialt! :applause: Nå er det bare full gass fremover, bokstavelig talt :mrgreen:

Om det ikke dukker opp nye skjær i skjøen, så er den nok klar til mapping på mandagen. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va bra du fikk det at lira igjen :) Av rein nyskjerrighet hva var feilen? Eller er det en yrkeshemmelighet eventuelt en småflau hemmelighet? :)

Mulig gammelt knapp må være på, for at absen skal gå. Skal prøve på bilen til frøkna, før jeg utaler meg. Om det er som jeg tror, er det godt at nytt system kom.

Mulig den løse der, som er på gammelt system var problemet. Nå har jeg kobla styre strøm fra et annet sted. :wink:

tqd7l80snc2rcn6fbsay.jpg

Nå begynner det å bli bil. :mrgreen:

1ahwibh9f16cr4b9130i.jpg

6t6x1lu1g63q4nxqaz91.jpg

nnrvq5up5hzhoupohadc.jpg

g12lr8xxpubv81c6mds7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...