NBCustom Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 ser bra ut som de andre sier over her, synd om du bytter farge, for den ser jo bös veldig ut. Skiller seg bra ut fra mengden e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 ser bra ut som de andre sier over her, synd om du bytter farge, for den ser jo bös veldig ut. Skiller seg bra ut fra mengden e46 Jo, takk. Men spørs hvordan den blir å holde regn, når det matte suger dritt til seg. Har nok vært for hard med abiteren i vinter. Tok et 318 sedan el annlegg, og tok vekk det jeg ikke trenger, det viser seg at mere må være der, enn jeg trodde. Så el annlegget er nå tatt ut, og drar nok til Sagrenda bil i morgen, og peller ut en nytt et. Her skal det ikke taes vekk noen ledninger nei. Har fått på fronten også i dag, så i løpet av helgen blir nok bilen ferdig. Så skal den til ESS, dekor og prøves en del, før jomfru turen går på ACR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Dette blir strrrrrøkent!! Nesten for fin for banen denne nå Du er GAL!! =D Original csl luke? Kunne tenkt meg csl luke å sånn diffuser du har etterhvert. Send meg PM om du har tilgang å fin pris på det =D Gleder meg til å se denne i aksjon =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Må være fin når den er ny laga, så for vi se hvor fin jeg greier å holden. Er noe fortvila her nå, har vært å skrudd ut et helt nytt el annlegg på Sagrenda bilopphoggeri i dag. Så satt jeg det i bilen, men ikke faen om abs går enda. Lurer mye nå, prøvd sentralen i frøknas 318, og der funker den som bare det. Noen som kan MK20 abs ting ? Skulle hatt et sjikkelig koblings skjema på dette, hvor får jeg tak i det tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Dritfeit bil! Ser ut som du virkelig har peiling på hva du driver med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Håper virkelig du ombestemmer deg ang å bytte farge!!! Har såå trua!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Håper virkelig du ombestemmer deg ang å bytte farge!!! Har såå trua!!! Skal ha på litt folie og merker der det blir mest utsatt, så får den holde minst 2 sesonger. Litt lei nå, som det har blitt så mye styr, men nå funker speedon og jeg får 8000 rpm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Gleder meg til å se denne sidelengs, trenger vel ikke abs du?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 ..men nå funker speedon og jeg får 8000 rpm. Ge-eenialt! Nå er det bare full gass fremover, bokstavelig talt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Gleder meg til å se denne sidelengs, trenger vel ikke abs du?? Skal ikke bruke absen, men må ha minst v bak + abs sentralen for å få speedsignal og ecu signal. Ellers går den i nød. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 ..men nå funker speedon og jeg får 8000 rpm. Ge-eenialt! Nå er det bare full gass fremover, bokstavelig talt Om det ikke dukker opp nye skjær i skjøen, så er den nok klar til mapping på mandagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Va bra du fikk det at lira igjen Av rein nyskjerrighet hva var feilen? Eller er det en yrkeshemmelighet eventuelt en småflau hemmelighet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Va bra du fikk det at lira igjen Av rein nyskjerrighet hva var feilen? Eller er det en yrkeshemmelighet eventuelt en småflau hemmelighet? Mulig gammelt knapp må være på, for at absen skal gå. Skal prøve på bilen til frøkna, før jeg utaler meg. Om det er som jeg tror, er det godt at nytt system kom. Mulig den løse der, som er på gammelt system var problemet. Nå har jeg kobla styre strøm fra et annet sted. Nå begynner det å bli bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Mangler bilde av motorrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Finnes det en prosjekt tråd for den grønne m3'en din? den så helgrom ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå