bård Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Det blei bøst Yngve:) Hvem eier den e92'n? Kikka litt på den for et par uker siden, den ser slem ut i sort matt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Dritkul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Den ble drit rå. Synd du skal ha på dekaler på den egentlig. Mye penere med clean bil jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Den ble drit rå. Synd du skal ha på dekaler på den egentlig. Mye penere med clean bil jo Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Den ble drit rå. Synd du skal ha på dekaler på den egentlig. Mye penere med clean bil jo Nesten litt enig, men jeg har ikke råd til å lå det vær. Den E92 er en kompis fra Larvik sin, som driver autoteknik. Skal på ESS sammen med min og få presse denne uka. Den har matt sort folie den, og er godt nesten ingen ting, som ny. E46en blir gammel ved siden liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 ble rett og slet drit rå! og som sagt, kjempe fin uten dekaler, men blir nok uannsett rått med dekaler også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Kompis fra Larvik? Hvorfor vet ikke jeg hvem han er? Låser han seg inne i kjelleren på fritida? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Han Tom som eier denne? Så han hadde solgt gamle m3n min til en på våler, eller var det den han bytta med e92 m3n ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 Tom Jarle heter han ja. Bor på Verningen han Fredrik, og har da kjørt en del med den. Matt sort, grom bil. Den ble ferdig på onsdagen med Acropovick eksos og komp kitt. Jeg skal hente min i morgen. Alt var vist på stell og gikk meget bra mente Hans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Bilen ser dritfrekk ut =D Vet bilen din sto på ESS når en kamerat hentet 330 sin der Fått den igjen?? =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Bilen ser dritfrekk ut =D Vet bilen din sto på ESS når en kamerat hentet 330 sin der Fått den igjen?? =D Trodde du hadde lært deg å lese nå, du har jo hatt god tid til det liksom ei stund Står vel over at jeg skal hente den i morgen vel ? Er på vei snart til å hente den. Så blir vel litt prøving i morgen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Møtte forsåvidt den svart matte e92'n ista.. Ganske fet den ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Bilen ser dritfrekk ut =D Vet bilen din sto på ESS når en kamerat hentet 330 sin der Fått den igjen?? =D Trodde du hadde lært deg å lese nå, du har jo hatt god tid til det liksom ei stund Står vel over at jeg skal hente den i morgen vel ? Er på vei snart til å hente den. Så blir vel litt prøving i morgen tenker jeg. Haha ja der kan du se Sto rett ovenfor =D Ja da venter vi i spenning på noen filmklipp å litt sånt =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Film klipp mases det om av flere. Så for se hva vi får til når alt er på stell og klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Tenker det blir film om en liten stund jeg, i alle fall.så mye jeg maser på deg Yngve (A) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå