Rayman Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Bilen og lakken ser jeeeklig bra ut live ja! Ikke at jeg har problemer med varmen på banen, men får problemer etter 15min når den står på tomgang i KØØØ for å komme ut på banen så er så drita lei av det. Kommer til å flytte radiatoren bak i bagasjerommet til neste sesong og kjøre på med en heftig radiator + 2x flex vifter så en blir kvitt det problemet for alltid. Men litt merklig at du skal slite med det på denne da det fungerte bra på hulken..
birken85 Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Bra kjøring på skogen yngve du har god steam må eg si
M3 Yngve Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 Bra kjøring på skogen yngve du har god steam må eg si Takk takk Syns vel egentlig ikke jeg får til så mye, men litt bra kjøring ble det sent søndag. Jeg må komme inn i god flyt, å det får jeg ikke ved å sitte å glane på varme tempen. Jeg får 30 grader på olja og ned på det blå, på vannet når jeg står på tomgang. Så da mener jeg at det må være bra gjennomstrømning hele veien. Faen at jeg ikke finner dette ut. Å sette raddis baki, er uaktuelt fra min side, skal da gå ann å få lage det til noe der fremme på min. Har god plass jeg, men er stor raddis og større vifter som er problemet oss meg.
birken85 Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Bra kjøring på skogen yngve du har god steam må eg si Takk takk Syns vel egentlig ikke jeg får til så mye, men litt bra kjøring ble det sent søndag. Jeg må komme inn i god flyt, å det får jeg ikke ved å sitte å glane på varme tempen. Jeg får 30 grader på olja og ned på det blå, på vannet når jeg står på tomgang. Så da mener jeg at det må være bra gjennomstrømning hele veien. Faen at jeg ikke finner dette ut. Å sette raddis baki, er uaktuelt fra min side, skal da gå ann å få lage det til noe der fremme på min. Har god plass jeg, men er stor raddis og større vifter som er problemet oss meg. hva som står der per dags dato da?
M3 Yngve Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 Jeg har org M3 E46 raddis med 55 race termo, ny org vannpumpe og Volvos store el vifte. Hadde dette på Hulken, da med org 80 termo, så skjønner ikke en dritt. For ny topppakning er det også og ikke blir det trykk i vennet.
birken85 Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Jeg har org M3 E46 raddis med 55 race termo, ny org vannpumpe og Volvos store el vifte. Hadde dette på Hulken, da med org 80 termo, så skjønner ikke en dritt. For ny topppakning er det også og ikke blir det trykk i vennet. Ja det er jo merkelig da.. det burde jo holde... var med en kompis og kjørte litt på skogen og det var en orignal e36 3.2 m3 og han prylte jo livdriten utav den... turtallsperra konstant i alle svinger og den lå på midten av måleren hele tida og der var all kjøling original... men du har jo litt mer fres da, men burde vel funke egentlig det oppsettet du har til deg og vel?
M3 Yngve Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 Ja, det burde det "birken" Blir jo noe mere varme med mere hk og overlading, men ikke at den skal gå så fort varm.
birken85 Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Ja, det burde det "birken" Blir jo noe mere varme med mere hk og overlading, men ikke at den skal gå så fort varm. strange.... prøvd og koke termostaten og sett om den opna? eller prøvd og bare ta den vekk?
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Den opner garantert når tempen detter ned på det blå, og olje tempen viser 30 grader.. Det einaste fornuftig er å rive ut motor å montere en 2JZ og i samme slengen bygge takluke, så kan du ha full varme på varmeanlegget samtidig når du kjører, det kjøler jo litt det og
M3 Yngve Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 Ja, det burde det "birken" Blir jo noe mere varme med mere hk og overlading, men ikke at den skal gå så fort varm. strange.... prøvd og koke termostaten og sett om den opna? eller prøvd og bare ta den vekk? Har prøvd uten ja, funka ikke noe bedere, kjøpt ny 55 gr org BMW motorsport termo, funker jævla bra, helt til du plager motoren fra 6000-8000 rpm.
M3 Yngve Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 Den opner garantert når tempen detter ned på det blå, og olje tempen viser 30 grader.. Det einaste fornuftig er å rive ut motor å montere en 2JZ og i samme slengen bygge takluke, så kan du ha full varme på varmeanlegget samtidig når du kjører, det kjøler jo litt det og Alle de som kjører hardt med 2JZ, har samme problemet, og ikke mye å gjøre med. Men skal ikke være sånn på S54. Pass på så ikke måkene driter inn takluka de "jonny"
M3 Yngve Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 Skal bygge om mere sving skjønner jeg KULT BILDE M3 og M5
///Mr.X Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Satt akkurat å tittet på dem selv, snurrer ikke med det første den 02`n der Men din leke bil er sååå lekker på banen! utrolig kult med gule headlights Yngve u did it again!
joachim sørlie Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 hadde akkurat tenkt og poste det bilde av deg rå den røde der ja!
pIMp Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Jeg har org M3 E46 raddis med 55 race termo, ny org vannpumpe og Volvos store el vifte. Hadde dette på Hulken, da med org 80 termo, så skjønner ikke en dritt. For ny topppakning er det også og ikke blir det trykk i vennet. Det skal være trykk i vannet, vet ikke hva det er på din, men vanligvis skal det være 2-3bar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå