Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kjøp deg el vannpumpe før du selger. En stor 4000-lappe på PPF for Davies Craig med styring, og absolutt verdt å prøve før du selger. Ikke store jobben å sette på et slikt kit :)

Skrevet
prøvd å fått tak i større reimhjul til vannpumpa? det kan hjelpe med å få ned hastigheten på vannpumpa..

Ja, men vet ikke om jeg får tak i reim som er så lang, for går rundt kompressoren og alt der.

El vannpumpe hjelper nok litt, men ikke lyst til å skru mere liksom.

Lei av biler om dagen. :(

Skrevet
Nå må ikke du bli drittlei helt enda, jeg kommer på mandag med min vet du :roll:

Liker å tjene kr jeg :wink: Så litt defor jeg er lei, kunne lage 2 stk M3er og solgt, og slappa av, for tiden det har tatt å bygge denne.

Lyst til å bygge en bil som ikke skal være strøken, som kan brukes til alt, som vinter, vei og bane osv, med bra, smarte og litt billigere løsniger kansje. :mrgreen:

Skrevet

Yngve, du har gjort noe riktig, se bare her :)

IMG_6334.jpg

The drifting world needs more E46 love ...

IMG_6423.jpg

... rarely does a near stock car (looks wise) look so good on opposite lock
Skrevet

Sant det, bilen er bra den, men blir så jævla irr på ting som burde være i orden ikke er det, og ikke man finner feilen. :?

Skal begynne litt å titte på den snart. :D Skal kjøre på BMW CC treff mest sannsynlig, dvs kun fredagen.

Skrevet

Hm, rart at det samme oppsettet på Hulken virket, men ikke på din, jeg tror det har noe med luftstrømmen inn til radiatoren din som er problemet, at den ikke er der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...