Morty999 Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 prøvd å fått tak i større reimhjul til vannpumpa? det kan hjelpe med å få ned hastigheten på vannpumpa..
_anders Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Kjøp deg el vannpumpe før du selger. En stor 4000-lappe på PPF for Davies Craig med styring, og absolutt verdt å prøve før du selger. Ikke store jobben å sette på et slikt kit
M3 Yngve Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 prøvd å fått tak i større reimhjul til vannpumpa? det kan hjelpe med å få ned hastigheten på vannpumpa.. Ja, men vet ikke om jeg får tak i reim som er så lang, for går rundt kompressoren og alt der. El vannpumpe hjelper nok litt, men ikke lyst til å skru mere liksom. Lei av biler om dagen.
ealoken Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Gjør som meg, parker bilen et par uker og ta deg ferie.
leif harald Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Nå må ikke du bli drittlei helt enda, jeg kommer på mandag med min vet du
M3 Yngve Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Nå må ikke du bli drittlei helt enda, jeg kommer på mandag med min vet du Liker å tjene kr jeg Så litt defor jeg er lei, kunne lage 2 stk M3er og solgt, og slappa av, for tiden det har tatt å bygge denne. Lyst til å bygge en bil som ikke skal være strøken, som kan brukes til alt, som vinter, vei og bane osv, med bra, smarte og litt billigere løsniger kansje.
leif harald Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Det er bra Ja du har vel ikke spare på så mye når du bygde denne mtp bur, demperene osv.
VegarVS Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 tok mye fete bilder av bilen din både på og utenfor banen Yngve skal få slengt de opp snart
M3 Yngve Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 tok mye fete bilder av bilen din både på og utenfor banen Yngve skal få slengt de opp snart Takk
Kristian Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Lei av bilen, kjøp deg motorsykkel slutte thune.
ealoken Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Yngve, du har gjort noe riktig, se bare her The drifting world needs more E46 love ... ... rarely does a near stock car (looks wise) look so good on opposite lock
M3 Yngve Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 Sant det, bilen er bra den, men blir så jævla irr på ting som burde være i orden ikke er det, og ikke man finner feilen. Skal begynne litt å titte på den snart. Skal kjøre på BMW CC treff mest sannsynlig, dvs kun fredagen.
ealoken Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Hm, rart at det samme oppsettet på Hulken virket, men ikke på din, jeg tror det har noe med luftstrømmen inn til radiatoren din som er problemet, at den ikke er der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå