Hansh Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Sant det, bilen er bra den, men blir så jævla irr på ting som burde være i orden ikke er det, og ikke man finner feilen. Skal begynne litt å titte på den snart. Skal kjøre på BMW CC treff mest sannsynlig, dvs kun fredagen. Bimmers kommer til å bli langt mindre underholdende om du kaster inn håndkléet for galskapen din!
M3 Yngve Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 Sant det, bilen er bra den, men blir så jævla irr på ting som burde være i orden ikke er det, og ikke man finner feilen. Skal begynne litt å titte på den snart. Skal kjøre på BMW CC treff mest sannsynlig, dvs kun fredagen. Bimmers kommer til å bli langt mindre underholdende om du kaster inn håndkléet for galskapen din! Å ikke tenk på det, skal nok altid ha en bil, men skal finne ut av dette, og se hva det blir til når vinteren kommer. Trenger litt mere power liksom. Men om noen har for mye penger, så er ALT jeg har tilsalgs.
|Ole| Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Merkelig fenomen dette her, er ikkje luft i systemet da?
M3 Yngve Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 Merkelig fenomen dette her, er ikkje luft i systemet da? Nope, er gromt lufte system på M3en. Lurer litt på om den får lite bensin, så skal sjekke med lamda en dag.
|Ole| Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Merkelig fenomen dette her, er ikkje luft i systemet da? Nope, er gromt lufte system på M3en. Lurer litt på om den får lite bensin, så skal sjekke med lamda en dag. Ok, ja lite bensin pleier og vere ein faktor
Hansh Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Sant det, bilen er bra den, men blir så jævla irr på ting som burde være i orden ikke er det, og ikke man finner feilen. Skal begynne litt å titte på den snart. Skal kjøre på BMW CC treff mest sannsynlig, dvs kun fredagen. Bimmers kommer til å bli langt mindre underholdende om du kaster inn håndkléet for galskapen din! Å ikke tenk på det, skal nok altid ha en bil, men skal finne ut av dette, og se hva det blir til når vinteren kommer. Trenger litt mere power liksom. Men om noen har for mye penger, så er ALT jeg har tilsalgs. Godt å høre! Nå har ikke jeg mye å komme med på det tekniske her i forhold til deg, men om du ikke har prøvd det så jeg i sted i Carsoft (måtte finne ut hvorfor det lyste på ladefeil plutselig, og må visst ha nå spenningsregulator) at det jo er mange interessante live-data å følge med på der ang. kjøletemp. innsugsluft osv. Gir kanskje litt mer info enn du har hatt så langt?
Bogen. Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Yngve, hva gjør du med clutch på s54 med 550 kitet til ESS? Regner med den orginale ikke holder mål...
M3 Yngve Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Skrevet Juli 31, 2011 Yngve, hva gjør du med clutch på s54 med 550 kitet til ESS? Regner med den orginale ikke holder mål... Holder å bytte til 4 pukka sinter. Men greit å bytte til racing trykk plate også. Jeg har kjøpt et clutch kitt med svinghjul på Ebay.
milhouse Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Hvis du kommer på bmwccn i helgen kan du ta med dasjen til z3. Jeg har jo sagt at jeg skal ha den, selv om jeg neppe kommet til å montere den! Har du solgt den til andre eller kastet den så forstrår jeg det!!!
M3 Yngve Skrevet August 5, 2011 Forfatter Skrevet August 5, 2011 Hvis du kommer på bmwccn i helgen kan du ta med dasjen til z3. Jeg har jo sagt at jeg skal ha den, selv om jeg neppe kommet til å montere den! Har du solgt den til andre eller kastet den så forstrår jeg det!!! Jeg har holdt den av til deg jeg. Var det ikke det som var avtalen da ? Du er ikke lett å få tak i, de gangene jeg husker å ta den ev med til Oslo. Skal ikke på skogen nei.
M3 Yngve Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 skal du til ACR igjen på høsttreffet ? Nei.
Morty999 Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 kjedelig da neste år igjen så regner jeg med vi sees igjen i sladd utpå der?
M3 Yngve Skrevet August 8, 2011 Forfatter Skrevet August 8, 2011 kjedelig da neste år igjen så regner jeg med vi sees igjen i sladd utpå der? Tja, mulig denne bilen skal selges nå på høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå