Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 808
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, bør ikke legge ut sånne biler, de blir mast på å få kjøpt. :wink:

Vært litt på tanken en stund, med å selge.

Har jo bygd alt 100 % på denne, så finner jeg ikke ut av varme problemet, så da blir jeg litt lei.

Å ha to bane biler blir bare dyrt og tull også.

Så har jeg bestemt med at nå skal jeg ha det gøy, kansje gøyere, med en bil til minst halve prisen :wink:

Så planen nå er å bygge noen flere E46 bygg i vinter, sammen med å bygge garasje og ikke minst 02n.

Om jeg trimmer S54 som skal i 02 til 360hk og får den til å veie 950 kg, blir det samme effekket/ vekt som denne. :mrgreen:

Skrevet
Skulle bare brukt en facelift når du bygger om. Kunne tenkt meg S54 i min også, men er litt dumt å bygge om 330, kunne jo heller kjøpt en 318 facelift og bygget om :P

Faceliftene er for nye vet du, må være regga i Norge i 10 år, for at de skal slippe avgifter ved ombygging. :D

Skrevet

Når du bygger om M3'er og bruker touring, passer da alt fra den engelske donor bilen ? Med tanke på at det er en coupe, mellomaksling, travers og div... ?? :D

Hva er det som må kobles opp for å få et orginalt f.eks 318i elnett i bil til å passe på den engelske motorelnettet med tanke på elgass og div. Må man snu elnettet på motoren slik man må på E36 ?? :D Hva gjør du hvis den norske bilen er automat ?? Best å bruke en norsk diesel eller bensin som utgangspunkt ?

Takker for svar :D

Skrevet
Når du bygger om M3'er og bruker touring, passer da alt fra den engelske donor bilen ? Med tanke på at det er en coupe, mellomaksling, travers og div... ?? :D

Hva er det som må kobles opp for å få et orginalt f.eks 318i elnett i bil til å passe på den engelske motorelnettet med tanke på elgass og div. Må man snu elnettet på motoren slik man må på E36 ?? :D Hva gjør du hvis den norske bilen er automat ?? Best å bruke en norsk diesel eller bensin som utgangspunkt ?

Takker for svar :D

Skal nok se at du må finne ut dette selv slik Yngve har gjort :)

Skrevet

Alt passer av traverser osv, når det gjelder å bygge om en automat, finner jeg det ut nå, da dette er automat + gamle typen el, som er mye jobb å koble. Bruker 318 el, og bygger det inn med en del fra M3. Kan ikke snu det, det blir bare kål. :D

Skrevet
Hva må til av papirer for å få noe sånt godkjent egentlig?

Syns jeg har svart på mye jeg.

Å dette med godkjenning har jeg brukt mye tid på, og skal bygge flere biler som dere kan kjøpe :D

Eller jeg kan bygge for dere :D

Skrevet
Hva må til av papirer for å få noe sånt godkjent egentlig?

Syns jeg har svart på mye jeg.

Å dette med godkjenning har jeg brukt mye tid på, og skal bygge flere biler som dere kan kjøpe :D

Eller jeg kan bygge for dere :D

Det er vel bare samme prosedyre som på E36 og alle andre ombyninger. Skrive søknad til BT, :) ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...