M3 Yngve Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Ja, bør ikke legge ut sånne biler, de blir mast på å få kjøpt. Vært litt på tanken en stund, med å selge. Har jo bygd alt 100 % på denne, så finner jeg ikke ut av varme problemet, så da blir jeg litt lei. Å ha to bane biler blir bare dyrt og tull også. Så har jeg bestemt med at nå skal jeg ha det gøy, kansje gøyere, med en bil til minst halve prisen Så planen nå er å bygge noen flere E46 bygg i vinter, sammen med å bygge garasje og ikke minst 02n. Om jeg trimmer S54 som skal i 02 til 360hk og får den til å veie 950 kg, blir det samme effekket/ vekt som denne.
spruddel Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Skulle bare brukt en facelift når du bygger om. Kunne tenkt meg S54 i min også, men er litt dumt å bygge om 330, kunne jo heller kjøpt en 318 facelift og bygget om
M3 Yngve Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Skulle bare brukt en facelift når du bygger om. Kunne tenkt meg S54 i min også, men er litt dumt å bygge om 330, kunne jo heller kjøpt en 318 facelift og bygget om Faceliftene er for nye vet du, må være regga i Norge i 10 år, for at de skal slippe avgifter ved ombygging.
///Mr.X Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Gratulerer med salget Yngve får håpe ikke du må si dem sure ordene nå da! ..."skulle aldri solgt den"
spruddel Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Vet. Hjelper lite at min er 03 når den er registrert i Norge i 2010. Men om 1-2 år så lar det seg gjøre for facelifter kjøpt nye i Norge
joachim sørlie Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Jaja, han som kjøpte denne fikk hvertfall en uberørt feit bil, så strøken den er og bra bygd.. Gleder meg til neste år da 02'n skal plages jeg
BD Racing Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Når du bygger om M3'er og bruker touring, passer da alt fra den engelske donor bilen ? Med tanke på at det er en coupe, mellomaksling, travers og div... ?? Hva er det som må kobles opp for å få et orginalt f.eks 318i elnett i bil til å passe på den engelske motorelnettet med tanke på elgass og div. Må man snu elnettet på motoren slik man må på E36 ?? Hva gjør du hvis den norske bilen er automat ?? Best å bruke en norsk diesel eller bensin som utgangspunkt ? Takker for svar
evovrs Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Når du bygger om M3'er og bruker touring, passer da alt fra den engelske donor bilen ? Med tanke på at det er en coupe, mellomaksling, travers og div... ?? Hva er det som må kobles opp for å få et orginalt f.eks 318i elnett i bil til å passe på den engelske motorelnettet med tanke på elgass og div. Må man snu elnettet på motoren slik man må på E36 ?? Hva gjør du hvis den norske bilen er automat ?? Best å bruke en norsk diesel eller bensin som utgangspunkt ? Takker for svar Skal nok se at du må finne ut dette selv slik Yngve har gjort
M3 Yngve Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Alt passer av traverser osv, når det gjelder å bygge om en automat, finner jeg det ut nå, da dette er automat + gamle typen el, som er mye jobb å koble. Bruker 318 el, og bygger det inn med en del fra M3. Kan ikke snu det, det blir bare kål.
Tzunami Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Hva må til av papirer for å få noe sånt godkjent egentlig?
KingB Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Hva må til av papirer for å få noe sånt godkjent egentlig? Hehe, det regner jeg med at han ikke svarer på
M3 Yngve Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 Hva må til av papirer for å få noe sånt godkjent egentlig? Syns jeg har svart på mye jeg. Å dette med godkjenning har jeg brukt mye tid på, og skal bygge flere biler som dere kan kjøpe Eller jeg kan bygge for dere
BD Racing Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Hva må til av papirer for å få noe sånt godkjent egentlig? Syns jeg har svart på mye jeg. Å dette med godkjenning har jeg brukt mye tid på, og skal bygge flere biler som dere kan kjøpe Eller jeg kan bygge for dere Det er vel bare samme prosedyre som på E36 og alle andre ombyninger. Skrive søknad til BT, ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå