Gå til innhold

BMW323i E21


Pal Ostgard
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått sveiset mere rust i helga. Har lappet på rammevangene på begge sider. Hadde vel vært best å byttet vangene men kappet bort alt som var dårlig og det så bra ut inni,så burde vel bli bra uansett.

Kappet ut og begynnt å reparer på innsiden.

DSC02135.jpg

Ytre laget ferdig sveiset og slipet

DSC02136.jpg

Var samme problemet på begge sider pluss at det var et hull lenger framme på den ene siden.

DSC02131.jpg

DSC02129.jpg

DSC02133.jpg

Er ikke så flink til å ta bilder når jeg står å jobber men dere ser ihvertfall resultatet.

DSC02130.jpg

Så nå kan jeg faktisk si meg ferdig med hele fronten på bilen.Neste på programmet blir nok vindusramma,så for vi se hvordan det går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått begynnt litt på vindusramma. Har boret ut sveisepunkter og fått av den ytre delen av ramma.Så nå blir det å tilpasse der hvor jeg skal skjøte in den nye ramma på A-stolpene slik at jeg kan bruke den nye ramma som mal når jeg skal reparere den indre delen av falsekanten.

DSC02137.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som du gjør jobben blir det garantert bra til slutt :D

Stå på videre :headbang:

Jeg har også E21 (2 stk), men blir ikke gjort noe der ennå... Det kommer etterhvert,for først må jeg gjøre ferdig E28´en :wink:

Takk,alltid hyggelig med positive tilbakemeldinger. Jeg følger med på retrogarasjen hver dag,og er ikke noe å si på det som skjer der heller :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Står det til her da ? Følger med :)

Har vært ekstremt mye jobbing i det siste så har ikke fått gjort så mye,men hadde en liten økt på fredag. Har sveiset ferdig den indre falsekanten og tilpasset den ytre delen så nå er den klar til å sveise fast. Skal prøve å få tatt noen bilder en av dagene. Hyggelig å høre at folk følger med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...