Jås Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Ok,skulle vel være mulighet for at slike slynger rundt om. Måtte du gi mye? Gjerne på pm om du vil dele d..
Pal Ostgard Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 Ok,skulle vel være mulighet for at slike slynger rundt om. Måtte du gi mye? Gjerne på pm om du vil dele d.. Er ikke så veldig hemmlig det akkurat.. 750kr..
Pal Ostgard Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 Ok Er vel mange som tar inn høyrestyrte delebiler,kan jo sikkert bruke E36-Z3 tannstang også.
Jås Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Ja tipper d,tror jeg må få tak ei slik og teste litt.. har original servotannstang til e21 liggendes,men den har litt mange omdr.
Pal Ostgard Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 Ja tipper d,tror jeg må få tak ei slik og teste litt.. har original servotannstang til e21 liggendes,men den har litt mange omdr. Den jeg har er litt over tre runder fra fullt til fullt.. Edit-M3 tannstanga.
Jås Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 M3 tannstanga? Lurer på om den skal ha 3,2? E21 har vel 4 tror jeg..
Pal Ostgard Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 M3 tannstanga? Lurer på om den skal ha 3,2? E21 har vel 4 tror jeg.. Stemmer nok bra med 3.2 runder på M3 tannstanga ja..
Pal Ostgard Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Skrevet Desember 30, 2011 Da har jeg hatt en runde med sveiseapparatet i dag også.. Tatt av forsterkningen på innerskjermen. Sveiset på ny falsekant. Tilpasset. Her var det litt råttent. Laget ny avstiver til dempertårn også. Ferdig sveiset,sandblåst og grunnet. Fikk sveiset å gjort meg ferdig her også,så da er det klart til å sveise på ny forsterkning på begge sider.
Pal Ostgard Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Skrevet Desember 30, 2011 Ser bra ut!.. Oh yeah!! Takk for det Prøver liksom å gjøre meg helt ferdig de stedene jeg begynner på,så kan man liksom krysse de av lista hvis dere skjønner..
MrStåle Skrevet Desember 31, 2011 Skrevet Desember 31, 2011 Hva slags grunning bruker du? Ser ut som den er penslet på.
Pal Ostgard Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Skrevet Desember 31, 2011 Hva slags grunning bruker du?Ser ut som den er penslet på. 2-komponent epoxy. Heter Hempel light primer.Er penslet ja.
Pal Ostgard Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Skrevet Januar 1, 2012 Det ble en stille og rolig feiring i går så jeg begynte det nye året med noen timer i garasjen. Fikk sveiset på nye forsterkninger på innerskjermene. Slipet sveisepunkter,sandblåst og grunnet. Så da er det bare resten av bilen igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå