Rannem Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Byttet ut min gamle 318i M-tech Touring med en 1.6 av samme kaliber. Godt fornøyd så langt! Bilen er da en 316i M-tech Touring med nesten alt utstyr. I tillegg har bilen relativt lav km-stand sammenliknet med de fleste E36. Den står nå på 146 000km. - Techno-Violett - Utvendig M-pakke - Innvendig M-pakke - M-tech understell - 4x elvinduer - M-speil - Sportseter i alcantara - Store kjørecomputeren - Dobbelt klimaanlegg - Cruise control - Carbon detaljer fra M3 GT - Avblendbart speil - Oppgradert bremser fra 323i (ventilerte) Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Fin Touring det der Så ut som den var bra utstyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Se her ja Øystein Gratulerer med fin vinter/bruks-bil. Antar at dette er den du har pratet om før, han kompisen din som hadde den før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Sykt rånebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2010 Se her ja Øystein Gratulerer med fin vinter/bruks-bil. Antar at dette er den du har pratet om før, han kompisen din som hadde den før? Det stemmer bra det Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2010 Sykt rånebil! Kangoo'en er rånebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Fin bil da! Men hvor er M-bakfangern? "må ha" vettu Og som den nerden jeg er ang detaljer på E36, kan det se ut som bilen din ikke har orginalt speedometerhus. 316i har kun speedo som går til 240kmt + at nålene på facelift modellene (etter 96-97) har svart rundt senter, og at selve nålen ikke går forbi, slik den gjør på din nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Stemmer dette med speedometeret hvis dette f.eks er en 323 ombygget til 316 motor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Svidd høl i setet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Stemmer dette med speedometeret hvis dette f.eks er en 323 ombygget til 316 motor da? Forsatt gamle typen speedometer nåler Får bare håpe ingen har tullet med kmstand .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 Fin bil da! Men hvor er M-bakfangern? "må ha" vettu Og som den nerden jeg er ang detaljer på E36, kan det se ut som bilen din ikke har orginalt speedometerhus. 316i har kun speedo som går til 240kmt + at nålene på facelift modellene (etter 96-97) har svart rundt senter, og at selve nålen ikke går forbi, slik den gjør på din nå. Datt litt ut med dette resonnementet. Eller? Dette speedometeret hører ikke til 316/318, og er heller ikke facelift. Dvs at speedometeret kommer fra en tredje bil som ikke er 316/318 eller facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Helt korrekt oppfattet. Har nylig skiftet front på speedmeterhuset mitt 98" e36 touring. Skulle bytte nåler og styre på, fra ett hus fra 92" m3 og 318is. Det var da jeg så at de var anderledes fra faceliften enn preface. Mulig det er skiftet for å få ned kilometerstanden? Hvem vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Rattet mangler også... Men ang speedo, kan ikke ha noe med at denne også har airbag i dørene? (99mod reg i 98?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Rattet mangler også...Men ang speedo, kan ikke ha noe med at denne også har airbag i dørene? (99mod reg i 98?) Måleren for motortemp er også fra en prefacelift. Dvs speedometerne ble byttet imellom 95 og 96, så det blir feil å kalle det prefacelift. 96> har annen skalering på målerne for motortemp og bensinnivå. 1995 316 har speedometer til 220km/t mens 1996 316 har speedometer til 240km/t.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Virker som det er litt forskjellig her. Men, når det kommer til stykke er bilen veldig tight og det finnes ikke ulyder Denne vil jeg si er i bedre stand enn det min gamle 318i M-tech Touring var.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå