Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er gjort mer enn borring for å få 3,3 liter motorvolum. Sannsynligvis lengre slag på veiva også. Søk så finner du sikkert info. Regn med at undertellet er et hakk vassere enn BMWs. Regn også med at alt av deler koster en del mer.

Skrevet

Jeg ville gått for den! 240k er jo knapt en pen 540i, og det er ikke akkurat veldig skjeldne greier.

Problemet virker dog å være at det er et litt snevert market for slike biler, denne har ligget for salg ganske lenge.

Så om du skal selge må du nok vente en stund for å finne rette mannen med interesse for slikt.

Skrevet
B10 Bi-turbo representerer ikke majoriteten av produkter fra Alpina for å si det mildt. Stylingen er helt forferdelig stygg i mine øyne. Den brøyteplogen de monterer i fronten hadde sikkert Mesta hatt bedre bruk for.

Faktisk noe av det teiteste jeg he hørt ang b10 bi turbo..

he du sett en ell snakker du ut over det du tror siden du sikkert aldri he hatt mulighet til og skaffe deg en ;)

Skrevet
B10 Bi-turbo representerer ikke majoriteten av produkter fra Alpina for å si det mildt. Stylingen er helt forferdelig stygg i mine øyne. Den brøyteplogen de monterer i fronten hadde sikkert Mesta hatt bedre bruk for.

Faktisk noe av det teiteste jeg he hørt ang b10 bi turbo..

he du sett en ell snakker du ut over det du tror siden du sikkert aldri he hatt mulighet til og skaffe deg en ;)

Selv om du liker stylingen så er det jo ikke sikkert alle andre gjør det. Det eneste som er teit her er jo din kommentar. Og hadde jeg virkelig hatt lyst på en Alpina, ja så hadde jeg kjøpt det i stedet for en BMW.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...