Gå til innhold

Feil/mangler med F10/F11


Tore_S
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Heri. Har en 2011 F11 520 DAT. Har problemer med å streame musikk over bluetooth. Ellers så fungerer bluetooth veldig bra når det gjelder tlf.samtaler. Men får ikke til å streame musikken. Noen som har vært bort i dette? Fikk det til en stund men så plutselig gikk det ikke lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kan kommentere her at windows phone funket dårlig med å streame musikk, mens android og iphone funker fint. Jeg har siste upgrade av sw, og det løste ikke windows phone issuen.

Ellers så ha jeg blitt fullstendig forelska i navigasjonen på denne bilen, snakk om "proaktiv" kjørekamerat:)

Skjønte ikke hvorfor den plutselig skulle geleide meg gjennom oslo sentrum i går før jeg så at det var kork pga ulykke på ringveien.

Akkurat denne funksjonen gjør at jeg bruker navi stort sett hele tiden for å få updates om ulykker osv. Mulig navi har vært sånn i mange år, men jeg har hvertfall ikke brukt den sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha brukt hengerfestet, vil det av og til ikke svinge inn igjen. Lampen på knappen står da og blinker grønt, og ingenting skjer når jeg trykker på den.

Venter jeg noen timer, lyser lampen grønt og festet svinger pent inn.

Noen ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
At man får sms og slikt inn på idrive..fra iphon

Nope..

Webradio, last mile navigering, facebook, twitter etc.. iPhone gir ikke fra seg sms og kalender etc (ser nå at kalender har kommet opp), så man kan få sms uten apps om mobilen vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken funksjon skal telefonen ha for å være kompatibel med BMW'n da. Velger du det ene valget så får du noen telefoner, velger du noe annet så får du noen andre telefoner. Hva skal man velge? Jeg har en Samsung G SII, den virker ikke, kun blåtann.

--Telephone functions

--Phone book

--Accessing your contacts.

--Data communication.

--OfficeAccessing.

--Audio playback.

--USB connection.

--Snap-in-adapter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...