mrgaier Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 Hei Noken som kan gje meg noken tips på kva som kan være gale med bilen min,hadde den nett på verkstad der eg skifta alle gløde pluggane,men fortsatt er den nesten umulig å starte når det er kaldt,kinnar og kinnar 5-10 min,og då startar den.So er ikkje lenge før eg må skifte startaren no:-(den blir totalt utslitt. Håpar nokon kan hjelpe meg
Kennethe34 Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 Mulig returlekkasje på en eller flere dyser
mrgaier Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Skrevet Desember 19, 2010 men hadde ikkje den våre vanskelig å starta uansett korleis tempraturen ute var då?no sliter eg kun når det er kaldt,etter eg har fått start på den,startar den med ein gang,og når det er rundt 0 til minus 5 går det fint å starte
Bellen Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 Høres ut som om det er problemer med gløding, ja.
540is Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 men hadde ikkje den våre vanskelig å starta uansett korleis tempraturen ute var då?no sliter eg kun når det er kaldt,etter eg har fått start på den,startar den med ein gang,og når det er rundt 0 til minus 5 går det fint å starte Motoren turner rundt saktere når det er kaldt, om det da er stor lekkasje på dyser klarer ikke pumpa å lage høyt nok trykk så dysene blir åpna. Men selvsagt må glødesystemet fungere og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå