fredrikt Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Noen som vet hvor det er best/billigst å kjøpe eksos-hale til 1-serie? Tenkte å ha to rør ved siden av hverandre, men gidder ikke kjøpe effekt-anlegg til en diesel bil så tenkte å sette på ny endestuss bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Er ikke helt sikker på hvordan det er på 118d, men på min 120d gjør enderøret en sving nedover rett før det kommer ut av fangeren. Dette gjør det j... knotete å få på enderør. Ser ut som en må sveise på enderør for å få det pent. En annen sak er utsparingen i bakfangeren. Har prøvd å finne en fin måte å utvide den for å få plass til to rør, men jeg er redd det blir seende hjemmesnekra ut. Det er en ganske forseggjort kant rundt utsparingen som blir ødelagt hvis du kuttet. Tror det er mye enklere å utvide åpningen på en M-fanger og få det pent. Jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre ennå, men jeg tror kanskje det grommeste hadde vært å sveise på et enkelt, rundt rør i litt grovere dimensjon enn originalt. Tretom syrefast med et par millimeter veggtykkelse kunne vært fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 Må bare skjæres ut i fangeren, vil da få en rett kant men vil ikke syns at den er skjært i med mindre du bøyer deg ned. Alternativet er å lage til en fin kant, og lakkere fangeren da. Tenkte å få Svensen Eksos i Skien til å sette den på, så hvordan det gjøres blander ikke jeg meg borti Men de hadde bare dyre haler der, og trenger ikke det bare det ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Har du hør her ? http://www.vangbo.no/index.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Fredrik, hør med Eksos Mesteren. Han som fiksa på E34'n min. Lurte på om jeg skulle høre med han om doble rør til min E92 og. Han er rimelig i pris, og veldigveldig flink. Heter Fredrik han og! : ) Haha. Han holder til på baksiden av BilXtra om du ikke vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 Får kjøre ut der imorra Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Du må fortelle oss hva du ender opp med, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 jobber med samam saken her på svendson eksos i bærum han har lagget en liten hemmelighet til meg som skal monteres til sommeren;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2010 Hvordan har du løst det? Og hvordan potter skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 måten jeg har gjort det på er noe som heter muffler delete. flere måter å gjøre dette på et eksemper er her http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=79689 andre her http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=109344 mange måte å gjøre dette på, jeg skal bare ta ende stussen på min så å montere en dobbel einsmann rør:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2010 Hvor kjøper du de røra fra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 er flere linker der inne, til diverse forhandlere som du kan ta kontakt med;) er myyyyyyye å velge mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 måten jeg har gjort det på er noe som heter muffler delete. Ser at Hartge leverer dette til E87 diesel. Regner med at det er TÜV-godkjent. Noen som vet hva det koster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 ja de er tuv godkjente, da det i seg selv ikke har noen betydning av at man fjerner potta skal ha noe å si for utslippene. pris? tror det var snakk om et sted mellom 3-4 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Sitter i samme tankene selv. Sinnsykt inspirert av denne karen her, fra england: http://www.babybmw.net/forum/viewtopic.php?f=20&t=19037 (PS! Mercedes AMG-stusser!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå