Gå til innhold

Eksoshale til E87

fredrikt
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke helt sikker på hvordan det er på 118d, men på min 120d gjør enderøret en sving nedover rett før det kommer ut av fangeren. Dette gjør det j... knotete å få på enderør. Ser ut som en må sveise på enderør for å få det pent.

En annen sak er utsparingen i bakfangeren. Har prøvd å finne en fin måte å utvide den for å få plass til to rør, men jeg er redd det blir seende hjemmesnekra ut. Det er en ganske forseggjort kant rundt utsparingen som blir ødelagt hvis du kuttet. Tror det er mye enklere å utvide åpningen på en M-fanger og få det pent.

Jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre ennå, men jeg tror kanskje det grommeste hadde vært å sveise på et enkelt, rundt rør i litt grovere dimensjon enn originalt. Tretom syrefast med et par millimeter veggtykkelse kunne vært fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skjæres ut i fangeren, vil da få en rett kant men vil ikke syns at den er skjært i med mindre du bøyer deg ned. Alternativet er å lage til en fin kant, og lakkere fangeren da. Tenkte å få Svensen Eksos i Skien til å sette den på, så hvordan det gjøres blander ikke jeg meg borti :P Men de hadde bare dyre haler der, og trenger ikke det bare det ser bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...