Lamek Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Skulle logge meg inn på forumet i dag med mitt vanlige brukernavn og passord. Har over 1000 innlegg her og holder handel med mange medlemmer her også, men nå er alt slettet. Alle innlegg og "pm" er vekk og det er mildt sakt Kriise. Hva skal jeg gjøre nå? Har sendt mail til admin, men ikke fått svar. Har mange veldig viktige pmèr liggende som jeg må ha. Registrerte meg på nytt nå med samme epost og brukernavn og det gikk fint så profilen min er tydeligvis slettet. Alle som har sendt meg pm i dag eller holder handel med meg må bare ta kontakt. Tlf 919 99 214 Mvh Steffen Langseth
knut_olestad Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Det er ett eller annet galt med bimmers i dag, som du kanskje har fått med deg har blant annet tulletråden forsvunnet.
Lamek Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Skrevet Desember 21, 2010 Ja det skjønner jeg, men faen. Alt jeg hadde av personlig her inne er borte. Og jeg kunne registrere meg med samme epost og brukernavn betyr jo at den orginale profilen min er vekk.. Ser at alle innlegg jeg har hatt er vekk...
ingard Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Jeg tipper de kan hente inn en backup.. Men her på bimmers er det jo anarki. Lite respons fra "ansvarlige"
Der Barockengel Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Hmm, dette er deg, ikke sant: Lamek`s Bmwolvo m20 Merkelig å lese en tråd der alle trådstarters innlegg er borte.
Margido Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 De har nok backup av forumet så tror ikke du skal bekymre deg
Lamek Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Skrevet Desember 21, 2010 Jeg er overoppkavet, stresset sur og oppgitt.. Bimmers er jo Halve livet mitt jo..
SweetBMW Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Get a life lizm? Hehehe.. Nei ser den at det er frusterende ... :\ huff
tonyku Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Det er nok en av serverne som styrer noen tråder og brukere her inne som er nede.
Lamek Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Skrevet Desember 21, 2010 Jeg har blitt for det samme FAEN!! Ja jeg ser du er blitt nybegynner med 4 innleg du også
S.Hafsmo Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Har sett det er flere som har klaget over brukere og tråder som har forsvunnet. Gunnar får nok serveren opp og gå på no-time. men husker jeg rett hadde han vel 18 mil kjøring til der hvor serveren står, så litt time går vel.
Der Barockengel Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 im safe muahahah Glemt å slå opp i ordboken på "empati", eller?
S.Hafsmo Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Hmm.. der forsvant visst alle PM'er som beviser at jeg har betalt for diffen din LaMek. det var jo dumt, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå