Gå til innhold

S50b30 i e30 - godkjenning

G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Nå som dette selfølgelig måtte skrives her, så kan jeg si at ver nå LITT forsiktig med hva dere kommer med av dritt til BT nå. Slik at de ikke skifter meining.

Det som ikke er nevnt her er at de krever minimum 298mm bremser slik som Alpina og Hartge hadde. OM de krever E30M3 understell er ikke bestemt enda. Jeg mener det blir feil å si at E30 og E30M3 har samme styrke i karosseriet, siden E30M3 har limt front og bak rute.

Burde ikke bli noe problem med karosseristyrke da man fikk h35-24 med vanlig karosseri også. ;)

http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01013.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var gode nyheter :) Får håpe det blir noe av.

Det hadde dog vært en drøm med "397hk grensen" (Racing Dynamics) tilbake :) Så kanskje vi kan få mer enn to E30r med såpass effekt i vognkortet.

=P~

vognkorts50b30turbo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde dog vært en drøm med "397hk grensen" (Racing Dynamics) tilbake :) Så kanskje vi kan få mer enn to E30r med såpass effekt i vognkortet.

Vert bedre å fått gjennom 410hk/515nm som E30M3 også er levert med i en type. Men tror vi skal si oss fornøyd nå med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vert bedre å fått gjennom 410hk/515nm som E30M3 også er levert med i en type. Men tror vi skal si oss fornøyd nå med dette.

nå sparer du deg vel 50,000,- i godkjenning også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forbeholder meg retten til å holde tilbake mine "hurra" fram til noen faktisk får godkjent dette:)

Men jeg skal ta en telefon til min trafikkstasjon å høre hva de sier. Hadde vært greit med mer effekt i kortet på min allerede godkjente e30 turbo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk avslag på min søknad når jeg snakket med saksbehandleren min forrige uke, grunnet mangel på dokumenter på karosseristyrken, og en TÜV-test som bl.a. SSP driver med var bare bortkastet penger sa han, for der fikk ikke biltilsynet tilstrekkelig informasjon om hvilke tester som var utført og rapporter av de forskjellige testene, så dette godtok de ikke. Skal dog ringe og høre igjen om to ukes tid etter at denne nye informasjonen forhåpentligvis har sunket inn hos biltilsynet, så håper man på mer positivt svar da.

Larsen-Racing, burde være mulig å holde en litt roligere tone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk avslag på min søknad når jeg snakket med saksbehandleren min forrige uke, grunnet mangel på dokumenter på karosseristyrken, og en TÜV-test som bl.a. SSP driver med var bare bortkastet penger sa han, for der fikk ikke biltilsynet tilstrekkelig informasjon om hvilke tester som var utført og rapporter av de forskjellige testene, så dette godtok de ikke. Skal dog ringe og høre igjen om to ukes tid etter at denne nye informasjonen forhåpentligvis har sunket inn hos biltilsynet, så håper man på mer positivt svar da.

Larsen-Racing, burde være mulig å holde en litt roligere tone.

Da kan jeg si med en roligere tone at jeg anbefaler deg å vente til uke 18 med å ringe. Jeg har hatt mange fingrer med i spillet for å få gjennom dette greiene her. Og brukt vanvittig mye tid på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert noen som får dette til og noen som får avslag. Sånn er det med alt staten har med å gjøre, og vi må nok bare finne oss i det.

Se på bygge saker da, det er urettferdig så det holder. :roll:

Er vel flere som har fått et sånt koselige svar fra dem nå, så lykke til for dem så er så heldig å ha bilen ferdig. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna IDIOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det som er IDIOTI her er denne hemmeligholdingen og egoismen som rår når det gjelder godkjenning av ombygginger!!!

Må jo være bedre at vi står sammen i kampen mot BT, å samler sammen de papirer som skal til og for laget en "mal" for ombygginger, istedenfor at alle skal finne opp kruttet på nytt hver gang!

Blir for dumt å kalle folk her for idioter sånn uten videre forklaring, da må du heller få en moderator til å slette innlegget dersom du mener det er en god grunn for det... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...