Kny Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 -Snowboardfeste til takstativet mitt -Vintersko -Razer mamba gaming mus -1000kr gavekort på steen og strøm -Noen store sedler -Pyntestasj til leiligheten -2 gensere, boxere -Ullsokker (strikket av bestemor som jeg får hvert år ) og annet småtteri Fikk det meste jeg ønsket meg (og kroner til det jeg ikke fikk) så er veldig fornøyd! Skal bruke pengene og gavekortet på speilrefleks eller PS3 + GT5, hva ville dere kjøpt av disse 2? Tenkte på Canon EOS500D/1000D, har ikke tenkt å være noe proff fotograf akkurat, bare noe bra brukbart til å få skarpe fine bilder.
Inline six Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Av dama fikk jeg blant annet en stor tykk bok om BMWs historie og modeller og en ditto bok om Porsche Må jo bare elske den dama
mrmpower Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Hvorfor i all verden skriver dere at dere har fått gaver MED noen? Det heter da av/fra? I går var det en som hadde fått en flaske Captain Morgan MED sin bror (oppi?), og nå har du fått en PC MED dama di (inni?!) hehehe så klart var dama inni pakka som laptoppen var i brukte 4ruller med gavepapir, måtte jo såklart ha en stol inne der og, slik at hun satt godt og komfertabelt
beianmotorsport Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 ps3 med gt5 av kona og dattera, og div, klær fra svigers, besteforeldre og speilreflekskamera fra foreldre.
asv Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Skal vi se. Fikk meg noen skibriller av tante, en skibukse av mormor og morfar, nytt snowboard av muttern og fattern Ellers så ble det vel 2 flasker med no parfyme, hårvoks, en rutaskjorte, en boks med skrujern, 2 dvd'er og noen boxere.. Må si meg meget takknemmelig jeg! Fikk for det meste ting jeg trenger og ingenting er jo bedre enn det Gleder meg til å teste det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå