Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

-Snowboardfeste til takstativet mitt

-Vintersko

-Razer mamba gaming mus

-1000kr gavekort på steen og strøm

-Noen store sedler

-Pyntestasj til leiligheten

-2 gensere, boxere

-Ullsokker (strikket av bestemor som jeg får hvert år :P)

og annet småtteri ;)

Fikk det meste jeg ønsket meg (og kroner til det jeg ikke fikk) så er veldig fornøyd!

Skal bruke pengene og gavekortet på speilrefleks eller PS3 + GT5, hva ville dere kjøpt av disse 2? Tenkte på Canon EOS500D/1000D, har ikke tenkt å være noe proff fotograf akkurat, bare noe bra brukbart til å få skarpe fine bilder.

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvorfor i all verden skriver dere at dere har fått gaver MED noen? Det heter da av/fra? :shock: I går var det en som hadde fått en flaske Captain Morgan MED sin bror (oppi?), og nå har du fått en PC MED dama di (inni?!) :cry:

hehehe så klart var dama inni pakka som laptoppen var i :D brukte 4ruller med gavepapir, måtte jo såklart ha en stol inne der og, slik at hun satt godt og komfertabelt :lol:

Skrevet

Skal vi se. Fikk meg noen skibriller av tante, en skibukse av mormor og morfar, nytt snowboard av muttern og fattern :D

Ellers så ble det vel 2 flasker med no parfyme, hårvoks, en rutaskjorte, en boks med skrujern, 2 dvd'er og noen boxere.. Må si meg meget takknemmelig jeg! Fikk for det meste ting jeg trenger og ingenting er jo bedre enn det :P

56387750.jpg

Gleder meg til å teste det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...