bmw vin rød Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Da har mann henta seg ny bimmer etter og vær fri for bil ei stund Det e da en 320D 2001 stv med manuelt gir som har rulla 200 Med Imola Red farge og M pakke div utstyr multi ratt rails hell skinn Takluke Tre interiør blir bytte til matchrom Svart tak stoff E original tlf i bilen som blir bytte med kopp holdere Henger feste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Gratulerer! Høres ut som bra planer. Og morsom løsning med skjerm til baksetet...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Gratuleer med fin bil, såg særs pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2010 Gratulerer! Høres ut som bra planer. Og morsom løsning med skjerm til baksetet...hehe skjermen e borte nu ja gjore et gått kjøp så blir en det endringer på den i tiden frem over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 gamel NYE å bytte fra tre til mattcrom intriør lister gir kula e skifta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Tøft! Edit: Noen som vet hvilke pærer jeg kan bestille som gir et sterkere/hvitere lys i ringene mine? Vet ikke om det er mulig en gang, er vel bare en liten parklyspære... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 FØR ETTER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Takk gud for at du fjerna chromen! Lakkerte du innsiden, eller er det nye lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Jeg liker krom bedre (har ikke byttet min), men på din synes jeg det ble finere med svart, godt valg! Ser ut som lyktene har fått seg en oppgradering også? Blitt noen fine sommerfelger da? Vinterfelgene på bildene over gjør jo ikke noen tjenester for inntrykket av bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 ja de var fin med chrom å men passa ikke til fargen Sommer felgan e og kommet på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Takk gud for at du fjerna chromen! Lakkerte du innsiden, eller er det nye lykter? lakkert innsiden og det blei ett helt Anna utsenne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Ska du selga originallyktene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Ska du selga originallyktene dine? nei ska ha de selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå