jeej17 Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Hei hadde seg slik at eg trudde d var motoren hadde gåen toppakning , start bilen idag gjekk fint var nokk kjøleveske osv , når eg skulle stoppe opp å plokke på en kompis , bjunt motoren å fjuske eller gå ujevnt , så kjørde eg litt framover so begynte den å stoppe opp også kom den seg opp igjen , kan det vær noke gale med ein sensor ? eller noko ?
KalMar Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Hei hadde seg slik at eg trudde d var motoren hadde gåen toppakning , start bilen idag gjekk fint var nokk kjøleveske osv , når eg skulle stoppe opp å plokke på en kompis , bjunt motoren å fjuske eller gå ujevnt , så kjørde eg litt framover so begynte den å stoppe opp også kom den seg opp igjen , kan det vær noke gale med ein sensor ? eller noko ? Hvilken båt snakker du om ?
bmwe30fire Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Hei hadde seg slik at eg trudde d var motoren hadde gåen toppakning , start bilen idag gjekk fint var nokk kjøleveske osv , når eg skulle stoppe opp å plokke på en kompis , bjunt motoren å fjuske eller gå ujevnt , så kjørde eg litt framover so begynte den å stoppe opp også kom den seg opp igjen , kan det vær noke gale med ein sensor ? eller noko ? Hvilken båt snakker du om ? +1
Alpejohn Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Hei hadde seg slik at eg trudde d var motoren hadde gåen toppakning , start bilen idag gjekk fint var nokk kjøleveske osv , når eg skulle stoppe opp å plokke på en kompis , bjunt motoren å fjuske eller gå ujevnt , så kjørde eg litt framover so begynte den å stoppe opp også kom den seg opp igjen , kan det vær noke gale med ein sensor ? eller noko ? Hvilken båt snakker du om ?
jeej17 Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Skrevet Desember 27, 2010 liten update , det smeller av exsosanlegge når eg kjører smeller og knitrer , sliter med å holde den oppe i turtall , hva kan vere problemet :S?
PerErik Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 liten update , det smeller av exsosanlegge når eg kjører smeller og knitrer , sliter med å holde den oppe i turtall , hva kan vere problemet :S? Akkurat sånn oppførte E34en min seg rett før bensinpumpa tok kvelden
jeej17 Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Skrevet Desember 29, 2010 Prøvde å koble ut loftmengdemåleren , føltes ut som bilen gjekk bedre då men den jekk dårligere på tongang men den hakket ikkje , hmm er tom for ideer , lambda maby ?
jeej17 Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 Svinghjulet er sjeivt merker eg kan dette ha noe å si =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå