Joher Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Hoi! Har orginale stoff matter i bilen nå, men kunne tenkt meg orginale gummimatter nå i vinter. Noen som har peiling hvor jeg får kjøpt dette? GS-Bildeler hadde ikke lengre, Koed er tom på lager
CS Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Du kan jo prøve den lokale bmw forhandleren. Jæger i bergen f.eks.
ZhilleN Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Gs bildeler, koed, schmiedmann, eller titte på deler til salgs på forumet
Joher Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Skrevet Desember 26, 2010 Skal høre med Jæger imorgen Biltema har mye rart, men ønsker noen som passer bra.. Noen som vet hvordan det blir med E46 matter i E36?
Superbeetle Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Gs bildeler? biltemamatter har ikke noe i en bil å gjøre!
Joher Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Skrevet Desember 26, 2010 Gs bildeler?biltemamatter har ikke noe i en bil å gjøre! Les en gang til hva jeg skriver i første post GS Bildeler er tom, og sa mattene er tatt ut av produksjon...
Superbeetle Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 åå...sorry! Men du har orginale stoffmatter med gummi under? Jeg personlig hadde ikke brydd meg om gummimatter i det hele tatt..
Joher Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Skrevet Desember 26, 2010 De er ikke tett igjennom, og gulvteppet blir fuktig. I en bruksbil er det håpløst nå om tiden, tørker aldri opp - og det ender opp med dugg i vinduene bakover hele tiden...
ZhilleN Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Nettopp! er en grunn til at folk setter i gummimatter, det beskytter faktisk det dobbelte i forhold til stoffmattene, men gummimatter er jo og få tak i overalt, det er jo en del matter på bilxtra biltema, mekonomen osv. greit og koste på seg slike gummimatter, er verdt krona sine de gitt
Sjøbuse Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Skal høre med Jæger imorgen Biltema har mye rart, men ønsker noen som passer bra.. Noen som vet hvordan det blir med E46 matter i E36? har sett biltema har matter som er tilpasset biler. så vil tro de har til en så vanlig bil som E36
Peak Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 GS Bildeler har både orginale velour og gummimatter.
Joher Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Skrevet Desember 29, 2010 Okey? Hvilken gs har det da? Fyren i Bergen sjekket lager status, og sa ingen hadde inne Var innom Jæger Sentrum, de hadde heller ikke, og ikke mulig å bestille.
Peak Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Var inne på gsbildeler.no for en måneds tid siden, skulle ha gummimatter til min coupè, var ikke noe problem å få tak i da, mulig de er helt tomme nå på denne tiden av året. Prøvd schmiedmann og koed som de over her sier da?
Joher Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Skrevet Desember 29, 2010 Koed er tom for de foran som jeg skrev i første post Men hadde helt glemt Schmiedmann... takk takk... de har http://schmiedmann.no/161/produktId/1937762.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå