Harabo Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Jeg har anskaffet meg no Angel eyes ifra GS: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/32845.jpg Jeg har montert ringene, trekt kablene gjenom lykta og kobla på omformerene, men hvor skal dem 2 kablene som kommer ut ifra omformeren? Skal dem på parklysene, og da isåfal hvordan? Må jeg virkerlig kutte over kablene til parklysene for derreter og lodde/koble dem på? Alle guidene jeg har sett benytter dette settet: http://www.fastm.com/m3/angeleyes/angeleyes04.jpg no som jeg ikke har fått med. Så hvor får man tak i det? Og er det mulig og stekke alle disse kablene selv? BIL: 318 E46 2000 modell. Xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Fjærner jo bare parklysholderen, så kobler du ae innpå parklysholderen med en strøm tyv. Trenger ikke klippe eller lodde eller noe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harabo Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2010 Fjærner jo bare parklysholderen, så kobler du ae innpå parklysholderen med en strøm tyv. Trenger ikke klippe eller lodde eller noe:) Altså en sånn klemme som man klemmer rundt ledningen for og hente ut strøm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harabo Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2010 Jeg løste det like greit med og kutte over pærelys ledningene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 jeg kuttet ingenting,jeg bare stakk de ledningene inn i kontakten til parklysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå