Clausfox Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Hei, har satt inn nytt ratt i min e36, å det nye rattet var det ikke aribag i. Noen som veit hva slags motstand jeg skal ha på sånn at aribag lampa ikke blinker? //Claus Henrik Sc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are. Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Ta ut pæra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Ta ut pæra? Hjelper ikke helt. Er et svakt lys der uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are. Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Putt inn en ulldott. Funker fint på min bil hvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 joda....smart å fjerne airbag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2010 Putt inn en ulldott. Funker fint på min bil hvertfall.... Ulldott faktisk!! Men kommer jo kun 2 ledinger så må vell finnes noe motstand man skal sette på. Tror ikke de på biltilsynet liker at det blinker i lampa, derfor vil jeg ha den vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 vis du tar et multimeter å måler over tilkoblingene til airbagen i rattet så hvet du jo ca hva den skal være. så er det bare til å gå på claus olsen eller hva det nå heter å kjøpe en motstand som er nærmest mulig (helst høyere). så skal det vel egentlig funke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 ifølge en bok jeg fant http://www.101projects.com/BMW/Projects/065/ Så skal du lodde på 3,3 Ohm. Viktigt at du kobler av batteriet en halv time før du begynner og røre airbagen. men så lenge du har byttet ratte allerede så er ikke dette så viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Bra sikkerhetstiltak å fjerne airbagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 hadde jeg hatt airbag, hadde jeg aldri fjerna den ivaffall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 jo må jo fjerne..er sååå tøft å smelle bilen og panna i rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 Takk for hjelpen!! Jeg hadde et M3 ratt i bilen! Men kjøpte et som passet bedere i bilen Nye rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 om du kræsjer og skader deg og det oppdages at du har fjernet airbagen kan du faktisk så avkortning i en eventuell erstatningssak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Det er JÆVLIG dumt og Ohme airbagen da multimeteret sender ut en spenning, som KAN løse ut airbagen! Da hadde jeg virkelig ledd meg ihjel, om du skulle fjerne en airbaglampe og målte airbagen og den hadde reagert i trynet på deg. Sorry , men airbags er der for å væra der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 Min bil mitt valg! Har begge ratta om jeg skulle ombestemme meg! Men nå har jeg fått vite at jeg trenger en motstand på 3,3ohm så nå går det forhåpenteligsvis i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå