Lars-Nord Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Her er en litt fin M3 E30 http://www.euroclassicmotors.com/galleries/E30M3.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Hadde a sikkert tatt`n imot hvis noen absolutt ville kaste nøklene etter meg! Heeelt digg ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 oida! Noe så strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Fotografen må jo ha "replay" inni seg, synes jeg ser de samme bildene på nytt 436 ganger.... Ellers er det der et samleobjekt uten like! strøøøkent!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Fantastisk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 meget fin denne ja. men hvorfor har den ikke m3 baksete tro`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Oi, er ikke så stor fan av e30..men når en bmw er så strøken så må jeg vel bare like den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Noe så nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Nydelig bil - og artig med skikkelig 6'er Men hvis Lotto'n slår inn drar jeg nok heller til nabo-bygda og kjøper denne http://www.bmwccn.no/nordland/Medlemsbiler/Robert_Nilsskog/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 sykt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Strøkent ja! men tror jeg har sett tilsvarende tråder av mer strøkne m3´er... Det er f.eks ingen understellsbilder.. Fin lakk, rent motorrom og strøkent interiør er ikke såå avansert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 Strøkent ja! men tror jeg har sett tilsvarende tråder av mer strøkne m3´er... Det er f.eks ingen understellsbilder.. Fin lakk, rent motorrom og strøkent interiør er ikke såå avansert.. Du er en av de dumme som tror en bil som er bygget som denne er en rusthaug under, fordi du ikke har sett bilde. Mener du virkelig at noen som legger ned så mye arbeid på en bil ikke gjør noe under? Jeg har kjøpt biler med bare bilde av rattet, men ikke noen dårlig bil av den grunn. Du er nok en jeg heller kanskje ikke ville kjøpt en bil av. Men så skal jeg ikke ha en boble eller Renault heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Fotografen må jo ha "replay" inni seg, synes jeg ser de samme bildene på nytt 436 ganger.... Ellers er det der et samleobjekt uten like! strøøøkent!! +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 kunne spandert litt lakk på panseret så den ikke så halv ferdig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Kompletterer bare cat-killer`n og diffusor`n spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå