Gå til innhold

TreFem-garasjen - Sødalen Automobil Werkstatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter og ser på gamle bilder av andre 545en. tror nok denne blir ganske mørk og med sølv felger. da det var jævlig fint på den andre.

25435_386003372610_534367610_4410485_4747413_n.jpg

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg er på jobb i Stavanger i et par uker til, så du er uansett reist hjem før meg ;)

Aha.. :wink: Da så.. :)

Skrevet

takker for støtten alle dere som har trua:D har ikke fått riktig alle karosseri delene enda. men mot helga så begynner det og nerme seg. og når jeg har fått det siste demper tårnet så skal jeg på biltilsynet for og blombere karoserriet og dempertårnet som rammenr skal på. så da kan jeg begynne og stive av og bytte deler:D har rydda unna delene litt nå sånn at de ikke tar opp hele gulvet nesten og hengt en m106 i bukk;) den skal vel og få litt andre deler;) også har jeg vært på eu med bruksbilen som skulle vært inn i november i fjord:P bedre seint enn aldri;) 4 2er feil der som fikses i morgen tror jeg så blir den godkjent og! da kan jeg konsentrere meg om m545turboen min.:)

og vis dere lurer på hvorfor jeg skal bytte alle disse delene så er det pga den rustsveisinga og hjulbuebyttinga som er nå ser helt rævva ut og er fult i rust. og det gidder jeg ikke derfor har jeg kjøpt en hel masse med Orginale BMW deler;) denne bilen får endelig det jeg mener den fortjener:D

stemningsbilde

p2hua64i3u37pk7n27ly.jpg

mvh

Halfdan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...