H_Vatn Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Solgt 0021'ene altså? De var dødsrå! ja. de var drittråe! men.. breie 3delte felger veier opp for de vil jeg tro:D ligger ett sett tilsalgs her enda løp og kjøp pedi;) mvh
fizn Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Hva fikk du for felgene og hva er prisen på de andre som ligger der nede? Kjedelig felgene er "sjeldne" dersom Rondell er et rimelig merke..
H_Vatn Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Hva fikk du for felgene og hva er prisen på de andre som ligger der nede? Kjedelig felgene er "sjeldne" dersom Rondell er et rimelig merke.. hva jeg fikk for felgene kan gå for det samme.. ligger et sett under dekk og felger til salgs til 9500 tror jeg. Er d bbs rs du skal ha på den? er ikke bbs rs nei. de er 17" de jeg skal ha vertfall. og foreløbig så er de 8,5 og 10brei men blir kanskje litt breiere bak:)
TurboOve Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Kan dette være svaret på skjørtebank..!?!?!??!?!?!?!?! hadde bankelyd i motoren før jeg åpnet den.. kan dette være svare på bankelyden!?!?!?!??!?!?!!?!? hævlettes møkkamotor.. hehe..!!
TurboOve Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 det kan være svaret på skjørtebank ja okok må jeg bytte blokk, stempel eller begge deler.!?
E30 er tingen Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 blokken kan vel reddes med en kraftig hooning vel
Pedi Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 "Kraftig" honing er ingen suksess. Har dere et skikkelig måleur i garasjen? De fleste har ikke det, så det jeg hadde gjort er å måle bredden på slitasjen i sylinderen (sånn ca med skyvelære). Så hadde jeg kjørt honing litegrann - som en vanligvis hadde gjort det. Mål så på nytt bredden på slitasjen. Har dette hjulpet, og isåfall, hvor mye? Hvis det ikke hjelper så mye, så er desverre borring til oversizedim svaret...
Mr.Silver Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 Ta med blokka til Arild, Geir Ove så måler han dette til deg han han har vell utstyr til å måle slikt Kjedelig dette da, men finnes vell flere slike motorer rundtom
Kristov Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 Synes ikke det der ser så unormalt ut. Mål klaringen som en her over sier. Jeg ville nok plukket ut råde- og veivlager også.
BMW E30 325 Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Derfor jeg ikke har hørt noe fra deg på en hel dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå