Gå til innhold

TreFem-garasjen - Sødalen Automobil Werkstatt

Anbefalte innlegg

Skrevet
hun jeg snakka med på bt søkte etter m545 turbo og da var det bare min som kom opp sa hun. men kan ha vært et par til men at de har blitt vraka for da kommer de sikkert ikke opp.

har ikke fått gjort noe spesielt denne uka. annet enn og ha solgt e34 520en min på tirsdag henta ny bil på onsdag e34 525tds touring og på fredag så kjørte jeg og turbo ove og diohrvik og henta alt jeg trengte til og bygge om tdsen til manuell begynte på fredags kvelden og bygge om og var ferdig i går så skal den på eu på mandag så jeg får henta skilta på den og slipper og kjøre golf:P skal og prøve og få m545en på bt denne uka vis jeg får det siste dempertårnet.

mvh

Bilder av denne? Hørtes kjent ut :)

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bra tråd, pen garasje og lovende prosjekter:)

Kjøpte selv punktbor på biltema, funker bra det, måtte ikke skjære noe, men brukte litt tid på å leite fram sveisepunktene.

Skrevet

Til den avdere som har den 545 turbo, hvis du ringer 32753800 etter kl 2000, prat med leif , så vet han veldig mye om denne bilen, en i tønsberg som har bygd opp den bilen,..,.,

Skrevet

ringte til leif her i går:) takker veldig mye for infoen han ga meg:) vet mye mer om denne bilen nå:) var en grom bil i sin tid som han sa:)

Skrevet

kommer med noe info når jeg har snakka med flere folk:P bilen var ombygd i 1986 fra en 518 og var godkjent hos bt i 86 som M545Turbo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...