Iv3rs3n Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Er vel ny trend med Touring ! Update kommer om litt!
Mr.Silver Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 kommer med noe info når jeg har snakka med flere folk:P bilen var ombygd i 1986 fra en 518 og var godkjent hos bt i 86 som M545Turbo. Forandret seg en del denne infoen Fra den eneste E28 som ble tatt inn til norge som M545 til en 518 som ble ombydt til M545 i Norge Men flott at du har fått korrekt historikk på bilen da. Ikke noe å klage på det:)
Pitstop Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Bra du endelig har fått tak i historiken på E28`n Rart biltilsynet ikke kunne få frem noe om dette når jeg sjekket opp, siden den er godkjennt ombygd i norge Blir uansett bra når du blir ferdig ser jeg Stå på
Mr.Silver Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Bra du endelig har fått tak i historiken på E28`n Rart biltilsynet ikke kunne få frem noe om dette når jeg sjekket opp, siden den er godkjennt ombygd i norge Blir uansett bra når du blir ferdig ser jeg Stå på Har helt sikkert noe med når den var godkjent å gjøre. Var ikke så nøye med dokumentasjon på hverken motor/bil eller å dokumentere selve ombyggingen.
Pitstop Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Bra du endelig har fått tak i historiken på E28`n Rart biltilsynet ikke kunne få frem noe om dette når jeg sjekket opp, siden den er godkjennt ombygd i norge Blir uansett bra når du blir ferdig ser jeg Stå på Har helt sikkert noe med når den var godkjent å gjøre. Var ikke så nøye med dokumentasjon på hverken motor/bil eller å dokumentere selve ombyggingen. Regner med at det må være noe i den dur ja
Iv3rs3n Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Touring Trend ! Touring syndrom hærjer på nordmøre ! Henta bilen før helga Etter helga å litt full fart stell..
H_Vatn Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Bra du endelig har fått tak i historiken på E28`n Rart biltilsynet ikke kunne få frem noe om dette når jeg sjekket opp, siden den er godkjennt ombygd i norge Blir uansett bra når du blir ferdig ser jeg Stå på Har helt sikkert noe med når den var godkjent å gjøre. Var ikke så nøye med dokumentasjon på hverken motor/bil eller å dokumentere selve ombyggingen. Regner med at det må være noe i den dur ja hadde aldri påstått at det var den eneste orginale i norge hadde det ikke vært for at det var det bt sa når jeg var der. men nå som jeg har snakka med noen fler som har kjennskap til bilen så er det en 518 ja som er godkjent ombygd til m545turbo. og fordi om den ikke er orginal slik så er det fortsatt den eneste som har det i vognkortet i norge. så noe spesiell er den nok uansett. anders reiste på sjøen i dag. og jeg har nå rydda fram e28en og satt den nesten først i køen:) noe små fiks på touringen noen dager nå så skal e28en på bt for blombering og da kan jeg begynne og bore i den:) gleder meg! slenger med et bilde av en stk møkkete touring mvh
H_Vatn Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 bra det ståle:) forrige uke så styra jeg endel med touringen for og få den litt finere og bedre stand:) noen bilder:) motoren var kjedlig og orginal før plukka av innsug og topplokk og intercooler rørene vaska de godt i dele vaskeren fikk bort masse dritt lakkerte svart og blokka egr med det samme og monterte åpent filter. tror faktisk jeg merka forskjell. lakkerte nedre del på fangere foran og bak i samme farge som bilen og m5 skjørta. (mangler m5 listene til dørene) har og fått m545en fram fra kroken sin og e30en til geir o har kommet dit oppi min står på bukker og får noe mer orginalt understell til kontroll på bt for plombering. har et håp om og få time i begynnelsen av neste uke. så jeg får satt i gang skikkelig. skal få geiro til og ta med speil refleksen i morgen så kanskje vi får noen flere bilder;) mvh
evovrs Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Her skjer det jo ikke mye om dagen... Er som du sier en unik bil i seg selv da den sannsynligvis er alene om å ha M545 Turbo i vognkort, så gjør grundig arbeid med den så blir vi glade... Men trenger updates!!!
Iv3rs3n Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 Går litt sent om dagene, men det grunnet både lite tid, pengemangel og andre ting som også krever tid.. Litt omrokkering er det inne på verkstedet nå.. Jeg selv er på sjøen for øyeblikket, så fra meg kommer det nok lite updates et par uker fremover
H_Vatn Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Her skjer det jo ikke mye om dagen... Er som du sier en unik bil i seg selv da den sannsynligvis er alene om å ha M545 Turbo i vognkort, så gjør grundig arbeid med den så blir vi glade... Men trenger updates!!! du har veldig rett i at det ikke skjer så mye for tiden nei. grundig arbeid skal gjøres. og det skal dokumenteres skikkelig når den tid kommer:) kommer hyppigere updates når det skjer noe nevne verdig. men kommer noen bilder snart nå mvh
H_Vatn Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 noen bilder her nå ikke skjedd så mye men noen bilder kan jeg jo legge ut:) henta fram e28en litt:) noen karosseri deler:) opp på bukker bytte av understell osv og blir klar gjort for plombering hos biltilsynet:) begynt tilpassing av spjeld;) blir mange sånne bunnpanner tror jeg når alle bilene er på veien igjen;) litt bilder er bedre enn ingen ting vell? mvh
liffi Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 litt bilder er bedre enn ingen ting vell? mvh Bedere en ikke noe ja Planene for plast på bilen? Alpina - M-tech - BBS ? Du har vell "orginal" fronten til bilen å?
evovrs Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 ser bra ut, ?? Plombering?? Karosseribytte?? Skal du ikke sveise opp bilen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå