H_Vatn Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Se der ja, blir et bra lokale det. Noe dere eiger selv, siden dere spanderer både gulv og veggmaling ??Hva brukte dere på gulvet forresten? Jeg skulle gjerne hatt fliser i garasjen min, men det er for skeivt/ujevnt - så det må bli maling ellerno... Skulle jo hatt en skikkelig slitesterk maling til gulv, men det er jo så steike dyrt!! ja. det begynner og bli bra nå desværre er det ikke noe vi eier selv nei. vi leier det og eier betalte på en måte for opp pussinga og vi gjør det jo for oss selv og da. mye triveligere og skru når det er lyst og fint. vi brukte deksmaling. det var det nest beste. 2k epoxy hadde vært den beste malinga men den koster jo der etter og. hadde det vært min egen garasje hadde det nokk blitt fliser på gulvet. det får bli en gang senere heller tror jeg:) nå skal jeg komme i gang og få pussa opp det siste prosjektet så da måtte vi ha litt plass så da var vi heldige og fikk leid her til og begynne med.
Iv3rs3n Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Skrevet Desember 29, 2010 Er kun noe vi leier på langtids avtale, måtte bare bruke noe penger for å få litt trivsel i verkstedet, verksted trivsel å pågangsmot går som hånd i hanske.. Vi vurderte epoksy, men billigste kom på 9000 til 250kv.m som vi har.. Så vi gikk rett å slett for dekksmaling, som ble 5000 ca med noen ruller, koster osv Den dagen jeg kjøper hus med egen garasje blir d nok fliser på meg ja Edit: så ikke at halfdan hadde svart så ble litt dobbel svar her
Pedi Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Ok, det blei iallefall nice med ny farge overalt. Tips! Bruk penger på hyller/lagringsmuligheter, og kjøp gjerne inn flere søppelsekk-stativer. Deres største fiende fremover kommer til å bli søppel og rot. Og det er der en skiller et lokale fra å være et funksjonellt verksted istedetfor kun et rotete lokale...
Reset Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Var innom igår, å det såg meget bra ut Kunne gjerne tenkt meg ett slikt lokale selv Dere er heldige som har en slik mulighet karer
H_Vatn Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 :-)Søppel og rot er nok våre største fiender når det kommer til og ha ett slik lokale ja. Men vis vi fortsetter og rydde opp Etter hver økt må vi klare og holde litt orden tror jeg. Takker for det reset synd jeg ikke hadde anledning til og være der. Er bare og ta turen innom igjen engang
TurboOve Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Gleder meg til å trille bilen min inn denne porten etter den er nylaker og monter ut/innvendig.. så da blir det motor å understell når den kom innom denne porten!!!!
Reset Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 :-)Søppel og rot er nok våre største fiender når det kommer til og ha ett slik lokale ja. Men vis vi fortsetter og rydde opp Etter hver økt må vi klare og holde litt orden tror jeg.Takker for det reset synd jeg ikke hadde anledning til og være der. Er bare og ta turen innom igjen engang Jepp, jeg vet jo hvor dere holder til nu da Så jeg kommer nokk innom dem gangene jeg er i byen, for å sjekke status hehehe
Iv3rs3n Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Skrevet Desember 30, 2010 Bilene er kommet på plass Har trua på at det blir bra..
Pedi Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 Får ikke sagt det nok, de felgene på den uten intercooler er så fete!! Var det Remotec det var? Helt forelsket i de jeg... Men hva er egentlig historien om de forhøyede støtdempertårna på den med intercooler?
Reset Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 Får ikke sagt det nok, de felgene på den uten intercooler er så fete!! Var det Remotec det var? Helt forelsket i de jeg...Men hva er egentlig historien om de forhøyede støtdempertårna på den med intercooler? Historien om de forhøyede støtdempertårna er at dem bruker KW coilovers ifra en e34 Så dem er litt " for lang " til e28...
Arild G. Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 venter spent på info og planer om bilene jeg (vanskelig å følge med på hvem som eier hva, og hva de forskjellige bilene er) gratulerer med svért lokale. fortsett med å ta mye bilder
Iv3rs3n Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Skrevet Desember 30, 2010 Stemmer det reset sier.. Er vel kansje ikke helt lett å følge med hvem eier hva her nei.. Men jeg har den svarte med forhøyde støtdemper tårn, halfdan_vatn har den med di råe felgene pedi, som forresten er 17" rondell 00 21.. Mer info kommer etter hvert, turbo-ove kommer forresten etterhvert med inn med sin hvite e30 godkjent med 3.5..
Pedi Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 Takk for info Andros! Men jeg synes den svarte såg brun ut i motorrommet, stemmee det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå