Gå til innhold

TreFem-garasjen - Sødalen Automobil Werkstatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

egentlig er di nok laget når di har frest ut blokka i maskinen da den var ny.. også er det til å kunne montere varmeelement i.. er ikke alltid di spretter ut som blokka fryser faktisk.. :P

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ingen av oss her i verkstedet har eller har hatt noen e30 ix touring.. :P

Blanda litt, Mr.silver som har den bilen :wink:

Ja det stemmer nok mer ja.. ;) Hehe.. Nesten rett da med tanke på at lillebroren til Mr.Silver er med på TreFem Garasjen.. (turbo-ove) :P Hehe..

Skrevet

Jaja, får vel slenge ut et bilde av nybilen i stallen å da sjø.. :) Kjøpt usett, bare handla i rent blinde for 2 uker siden.. :) Har fortsatt ikke sett den da jeg er på sjøen ennå.. :roll: Blir å montere coilovers på onsdag når jeg kommer hjem og sperre diff, så går vel turen til Frøya på banekjøring førstkommende helg ! 8)

19y1jloom68t9hz0akpx.jpg

Skrevet

Åja, kansje lurt å skrive det og.. :P Org 528, 85' rulla 323k på tellern.. Velbeholdt av forrige eier, eid den di siste 13 åra, stellt å pusla med den jevnli.. :)

Skrevet

Synes jeg ser du handler "nye" biler stadig vekk :)

Denne så bra ut på det bildet i hvertfall, har veldig lyst på E28 528 selv :D

Skrevet
Synes jeg ser du handler "nye" biler stadig vekk :)

Denne så bra ut på det bildet i hvertfall, har veldig lyst på E28 528 selv :D

Ja blir da handlet litt i ny å ne.. ;)

Har handla 2 biler nå bare denne turen på sjøen.. ;) Kjøpte en e34 525 sedan med toppakningshavari, med svart skinninteriør, senkesett nytt i eske +tùv følger med, V8 front, 2 sett felger (15"-17") osv :P

Pluss e28'n.. ;)

Skrik ut om det er noen e34 deler som kansje er interessant for deg, skal plukke ned bilen og selge den i deler.. :)

Skrevet
Jaja, får vel slenge ut et bilde av nybilen i stallen å da sjø.. :) Kjøpt usett, bare handla i rent blinde for 2 uker siden.. :) Har fortsatt ikke sett den da jeg er på sjøen ennå.. :roll: Blir å montere coilovers på onsdag når jeg kommer hjem og sperre diff, så går vel turen til Frøya på banekjøring førstkommende helg ! 8)

19y1jloom68t9hz0akpx.jpg

Driver du å sanker E28'er her i bygda nå eller??? :lol:

Skrevet

Stemmer det Jonas :P Må bare samle det som samles kan av disse bilene :D

Vet du noe om bilen? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...