Haakjin Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 Ligger ut for 45 k , men ALT vurderes fortiden da jeg trenger virkelig penger for å få skilt på 528n ;p
Iv3rs3n Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Hvor mange må til for å montere topp i en e30?
H_Vatn Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 en polakk en som aldri har gjort noe selv og en petimeter?
Jørgen-A Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Har ikke denne garasjen fått seg en grønn e30 og nå da?
Iv3rs3n Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 Stemmer det Jørgen Men ingen bilde av den enno, reklamen på bilen er tatt av og et tappert forsøk på litt kjapp shining.. Så bars det offshore på meg.. Men hjemme om 14-dager nå så da skal jeg vel få lagt ut noen bilder.. Har også avtalt mapping til uka jeg kommer hjem, napper å skyter når ladetrykket nærmer seg 1 bar.. Å så får den for masse suppe på lavt turtall/oppstart osv.. Så skal legges opp til datasprut styrt tenning med electromotive coiler elns, er for øyeblikket bare bensin styring via datasprut.. ;o
Iv3rs3n Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Stemmer nok det Men er ikke så sikker på om det er noe som kommer til å relateres til Prærien i framtia, om den igjennomgår en liten forvandling
Iv3rs3n Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Skrevet Juni 24, 2012 Kjapp og kort oppsummering av helgas begivenheter Både trist å morsom helg ;o Klare til avgang fredagsmorgen Etter uhell med Shulzen når vi kjørte av ferga på Åfårnes å fikk en E28 trykt baki rumpa Værst gikk det utover en E28 som var den uheldige å gi Shulzen et lite "trykk" Etter å ankommet Rudskogen ble det en svipptur til søta bror for litt handling Halfdans fikk E30Meet's premie for "Helgas Uheldige" diOhrvik med sin flotte E30 325 Morty med på en runde med Shulz'en til H_vatn Jeg i Pit-lane, klar for å voldtekt av bakdekk Shulz i greit driv Kermit i farta
Toastjern Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 Noooooo Også den da, ikke en av de andre bilene dere kjørte liksom.. Men, det blir vel retta fort som f*** tenker jeg! Kule bilder forresten!
BMW E30 325 Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 Var utrolig moro å få lov å prøve kermit på banen:D synd trykkrøret hoppa av :/
Iv3rs3n Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Var utrolig moro å få lov å prøve kermit på banen:D synd trykkrøret hoppa av :/ Trist det knapt ble en hel runde på deg tross alt 2 forsøk da Marius Men ta der ska vi nok ta igjen neste gang vi e på treff med kjøring Må vel få dæ konvertert t å bygg nå turbo opplegg i 'Sølvi' etterhvert Du må bare få kjenne "smaken" på det først Blir vel mapping imorgen forhåpentligvis, har vært i verkstedet hos Morten idag, skifta olje å oljefilter, nye plugger og litt finjustering på datasprutet, så den går veldig rent nå.. Attpåtil litt etterthigting av turbomanifold som hadde litt eksoslekkasje.. Så får håpe på greie tall på rulla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå