Gå til innhold

TreFem-garasjen - Sødalen Automobil Werkstatt

Anbefalte innlegg

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Stemmer det Jørgen :-) Men ingen bilde av den enno, reklamen på bilen er tatt av og et tappert forsøk på litt kjapp shining..

Så bars det offshore på meg.. :) Men hjemme om 14-dager nå så da skal jeg vel få lagt ut noen bilder.. Har også avtalt mapping til uka jeg kommer hjem, napper å skyter når ladetrykket nærmer seg 1 bar.. Å så får den for masse suppe på lavt turtall/oppstart osv.. Så skal legges opp til datasprut styrt tenning med electromotive coiler elns, er for øyeblikket bare bensin styring via datasprut.. ;o

Skrevet

Stemmer nok det :)

Men er ikke så sikker på om det er noe som kommer til å relateres til Prærien i framtia, om den igjennomgår en liten forvandling :P

• 2 months later...
Skrevet

Kjapp og kort oppsummering av helgas begivenheter :-) Både trist å morsom helg ;o

Klare til avgang fredagsmorgen :D

552803_10150866064322161_1478444977_n.jpg

Etter uhell med Shulzen når vi kjørte av ferga på Åfårnes å fikk en E28 trykt baki rumpa :-(

550426_10150888384737611_1129910053_n.jpg

Værst gikk det utover en E28 som var den uheldige å gi Shulzen et lite "trykk" :-|

rreggru6dch8cpb8chyl.jpg

Etter å ankommet Rudskogen ble det en svipptur til søta bror for litt handling ;-)

600925_10150868727032161_981296187_n.jpg

Halfdans fikk E30Meet's premie for "Helgas Uheldige" :-P

317912_363280940405801_253842736_n.jpg

diOhrvik med sin flotte E30 325

bmw51.jpg

Morty med på en runde med Shulz'en til H_vatn :D

e30meet-68.jpg

Jeg i Pit-lane, klar for å voldtekt av bakdekk :P

bmw35.jpg

Shulz i greit driv ;)

DSC_0276copy.jpg

Kermit i farta :-P

DSC_0279copy.jpg

Skrevet

Noooooo :( Også den da, ikke en av de andre bilene dere kjørte liksom.. Men, det blir vel retta fort som f*** tenker jeg! Kule bilder forresten! 8)

Skrevet
Var utrolig moro å få lov å prøve kermit på banen:D synd trykkrøret hoppa av :/

Trist det knapt ble en hel runde på deg tross alt 2 forsøk da Marius :P Men ta der ska vi nok ta igjen neste gang vi e på treff med kjøring ;) Må vel få dæ konvertert t å bygg nå turbo opplegg i 'Sølvi' etterhvert ;) Du må bare få kjenne "smaken" på det først ;)

Blir vel mapping imorgen forhåpentligvis, har vært i verkstedet hos Morten idag, skifta olje å oljefilter, nye plugger og litt finjustering på datasprutet, så den går veldig rent nå.. Attpåtil litt etterthigting av turbomanifold som hadde litt eksoslekkasje.. Så får håpe på greie tall på rulla :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...