Gå til innhold

TreFem-garasjen - Sødalen Automobil Werkstatt

Anbefalte innlegg

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
gromt lokale! og gamle bilen til vidar har stort potensialet!

hva er specs på motor, understell, bremser osv da??

takker for det. den har potensialet. men er mye jobb før den blir 100%

spec på motor vet jeg ikke enda. har en m106 som sto i bilen før. denne skal nok stå i når bilen er hos biltilsynet og får innskrevet senk og et sett med felger. men har jo enda en m106 og denne blir nok oppskremt med annen topp datasprut grenrør osv.. understell så står det gs coilovers på nå. men har et jamex senke sett den skal godkjennes med tenker jeg. ellers så blir understell blåst og pulverlakkert. bremser er e34 m5 rundt om.

Skrevet

Gratulerer med RÅ E28 :) Hvor kom du over denne egentlig? spesielt å tøft, når det ikke er mange av disse godkjente bilene:)

leita etter noe lignende prosjekt selv!

Skrevet
gratulerer med ny bil. denne har jeg sett før til salgs. hadde ikke denne breie hjulbuer bak før?

Stemmer nok det Jørgen-A.. Denne hadde breddet hjulbuer rundt om, men ble byttet ut med org hjulbuer av forrige eier..

Skrevet
gratulerer med ny bil. denne har jeg sett før til salgs. hadde ikke denne breie hjulbuer bak før?

Stemmer nok det Jørgen-A.. Denne hadde breddet hjulbuer rundt om, men ble byttet ut med org hjulbuer av forrige eier..

og bra er det :) Jeg ringte selv på denne en gang for mange år siden. Er ikke dette en liebig 545 turbo? firmaet liebig bygde noen 545 og solgte som nybiler på 80 tallet.

Skrevet
Er ikke dette en liebig 545 turbo? firmaet liebig bygde noen 545 og solgte som nybiler på 80 tallet.

Nettopp dette tenkte jeg også på. Jeg husker det gikk en 545 Liebig i Hønefoss for 12-13 år siden. Kan det være den?

Men er det noen som har funnet ut hva det står i vognkortet på denne? Står det kun BMW M545i? og hva KW står i vognkortet?

Damn, synd jeg ikke fikk med meg at denne "eksisterte" - og i tillegg var til salgs... Jeg hadde nok vært på hugget jeg også der ;)

Skrevet

Ganske sikker på att dette er en liebig bil ja. Det er skjeldne saker :D . fikk du med samme motoren som stod i før? den hadde electromotive tec2 datasprut. da trenger du ikke handle ny sprutt iallefall. Gammelt, men stabilt og bra som f... :)

Skrevet

Takker for det.. har sikkert sett den til salgs før ja. med breie buer fram og bak og 9 og 10x16 bbs rs

Gratulerer med RÅ E28 :) Hvor kom du over denne egentlig? spesielt å tøft, når det ikke er mange av disse godkjente bilene:)

leita etter noe lignende prosjekt selv!

var vel mer tidligere eier som kontakta meg og lurte på om jeg var interisert i den. er ikke mange slike biler i landet nei.

og bra er det :) Jeg ringte selv på denne en gang for mange år siden. Er ikke dette en liebig 545 turbo? firmaet liebig bygde noen 545 og solgte som nybiler på 80 tallet.

bra og bra at det er bytta til orginale buer er jo en annen sak. om den hadde blitt bredda i en garasje en plass i landet så er det vel like greit om den er fjerna men om det hadde vært et firma en plass i verden som har bygd bilen osv så er det dumt og fjerne den mener jeg. men gjort er gjort.

om det er en liebig vet jeg ikke. men har kunnet tenkt meg og vist det.

denne du kjøpte? :)

viewtopic.php?t=42861

er nok denne ja.

Er ikke dette en liebig 545 turbo? firmaet liebig bygde noen 545 og solgte som nybiler på 80 tallet.

Nettopp dette tenkte jeg også på. Jeg husker det gikk en 545 Liebig i Hønefoss for 12-13 år siden. Kan det være den?

Men er det noen som har funnet ut hva det står i vognkortet på denne? Står det kun BMW M545i? og hva KW står i vognkortet?

Damn, synd jeg ikke fikk med meg at denne "eksisterte" - og i tillegg var til salgs... Jeg hadde nok vært på hugget jeg også der ;)

vis du vet reg nr på den liebigen så kanskje vi finner ut av det. denne er orginalt delfingrå og har ikke hatt anen farge.

har bilde av vognkortet jeg kan legge ut. står M545Turbo i vognkortet. har oppgitt 0kw i vognkort;) hadde denne ligget ute til salgs hadde det vell blitt litt av en bud krig kan jeg tenke meg. men nå er den registrert på meg og det blir den nok ei goood stund framover;)

D står m545 turbo i vognkortet på bilen. Den har 3.2 turbo originalt:)

det stemmer

Ganske sikker på att dette er en liebig bil ja. Det er skjeldne saker :D . fikk du med samme motoren som stod i før? den hadde electromotive tec2 datasprut. da trenger du ikke handle ny sprutt iallefall. Gammelt, men stabilt og bra som f... :)

om det ikke er en liebig bil er den vel kanskje skjelden uansett med tanke på det som står i vognkortet.. fikk med motor men fikk ikke med datasprut. vis du leser tråden til knooot så har det vært knota litt med den og denhar hatt motor brann et par ganger. har haltech liggende og 2xm106 så skal nok få skremt den opp litt;)

vis det er noen som kanskje har noen bilder av hvordan den var eller klarer og finne noe historie om bilen skrik ut.

e28.jpg

mvh Halfdan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...