Gå til innhold

TreFem-garasjen - Sødalen Automobil Werkstatt

Anbefalte innlegg

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det som er IRRITERENDE er at bilen er meget spess å da skulle den vært "original"...

å da er det dumt at di er borte, men nå som di er borte er det jo bare å dra den helt ut å bygge bilen helt totttaaaalllll fra sånn den en gang var..!! :)

å det regner jeg med kommer til å skje! ;)

Skrevet

Prøvå hold den så orginal som overhode mulig !! Kanskje evt full M tech , Alpina eller kanskje bare en "M5" leppe :)

Skrevet

nettopp.. :P

Men ja, di kan lages, men når enn ikke har noe å se etter forran seg så blir det litt trasi, men går jo ant å vals no helt jævlig osv osv... men ja.. hadde jeg heller hatt dem original evt gjort no helt annt arti noe! ;) men bilen blir garantert jæævla bra når den blir feridig akk som min e30. hahaha!! ;)

Skrevet
Deilig vognkort:)

takk for det:)

jeg kjenner jeg blir jæææævelig irritert på han idioten som har ødelagt den bilen! fy faen å RÅ den var før!.. helvette asså!

Kunne ikke vært mer enig #-o](*,)

Forrige eier skulle vært - :stupid::lol:[/quote

frsåvidt enig i det]

jeg kjenner jeg blir jæææævelig irritert på han idioten som har ødelagt den bilen! fy faen å RÅ den var før!.. helvette asså!

Da er vi to.. skulle vært straffbart å gjort noe sånn med en sånn bil...!!!!!!!

det skulle det vis det viser seg at denne var levert slik så er det jo ekstra synd..

den er nå på riktig vei, ble nå mye finere med orginal hjulbuer også, dem bredda så jo heller ikke ut på bildene tidligere eier la ut

riktigvei er den nok på nå ja. lista som ligger i bestilling er lang og dyr. men er hverdt hver krone! breddinga så ikke bra ut nei. på bildene knooot la ut før han kappa den ut. men så jo også ut som om at bilen hadde vært brukt som herje bil nesten så kanskje ikke så rart?

jeg syns breddinga på den bilen var HELT perfekt for den bilen!.. orginale ser bare kjedelig ut iforhold...

breddinga passa jævlig godt til bilen slik den var. men nå har de da fjerna den så må vel finne på noe nytt?

Smaken er som baken:)

den er heldigvis delt!

Det som er IRRITERENDE er at bilen er meget spess å da skulle den vært "original"...

å da er det dumt at di er borte, men nå som di er borte er det jo bare å dra den helt ut å bygge bilen helt totttaaaalllll fra sånn den en gang var..!! :)

å det regner jeg med kommer til å skje! ;)

8)

Prøvå hold den så orginal som overhode mulig !! Kanskje evt full M tech , Alpina eller kanskje bare en "M5" leppe :)

orginal blir den ikke. full m-tech kommer Aldri på noen av mine E28er! alpinan ligger på lagret samme gjør m5leppa og;)

få den slik den var spør du meg...

x2, ikke noe jalla-plast, cleant er veien å gå forstår vel de fleste..

kan gjøre mye kult med stål;)

nettopp.. :P

Men ja, di kan lages, men når enn ikke har noe å se etter forran seg så blir det litt trasi, men går jo ant å vals no helt jævlig osv osv... men ja.. hadde jeg heller hatt dem original evt gjort no helt annt arti noe! ;) men bilen blir garantert jæævla bra når den blir feridig akk som min e30. hahaha!! ;)

ja. de kan lages. men bilen blir aldri den samme igjen uansett hvordan vi vrir og vrenger på den. men bilen skal bli jævlig bra igjen og skal fortsette og være litt spesiell invendig under motormessig og utvendig.

167424_485069257610_534367610_6509399_5797525_n.jpg

mvh Halfdan

Skrevet

hehe. det bildet der er vell xantal år gammelt? siden det er fra før det ble oblater på skiltene. når bilen er ferdig skal nok grøft lysa stå trå beint igjen:)

Skrevet

Regne med du ikkje har tenkt på å spara så my på utseende når du først bygge opp biln fra grunnj av nei Halfdan.. :P Rått ska det nok bli uansett breddet eller ikkje.. :)

Skrevet

Sjønna ikje koffår dåkk diskutera sa hjulbuen. Bilen e nå ombygd etter den kom ut av fabrikken og dei hjulbuen som va på bilen e hatt på i etter tid.. Før arbeidet som va gjort på dei gammle hjulbuen va elendig gjort. derfor dei vart skifta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...