Gå til innhold

TreFem-garasjen - Sødalen Automobil Werkstatt

Anbefalte innlegg

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Regne med du ikkje har tenkt på å spara så my på utseende når du først bygge opp biln fra grunnj av nei Halfdan.. :P Rått ska det nok bli uansett breddet eller ikkje.. :)

det skal ikke spares på noe her egentlig... er ikke så lenge til det triller inn en litt ganske stor kasse med deler her;) men før vi setter vinkelsliperen i denne så skal 335en være lakkert.;)

Sjønna ikje koffår dåkk diskutera sa hjulbuen. Bilen e nå ombygd etter den kom ut av fabrikken og dei hjulbuen som va på bilen e hatt på i etter tid.. Før arbeidet som va gjort på dei gammle hjulbuen va elendig gjort. derfor dei vart skifta.

ombygd eller ikke spiller ingen trille nå lengre egentlig. bilen var tøff med breddinga enten folket her likte den eller ikke synes jeg den var tøff. og om den var dårlig bredda eller ikke skal ikke jeg utale meg om da jeg kunn har sett den på bilder. at breddinga var dårlig når knooot fjerna den har kanskje noe med at alle flater så helt jævlig ut da? bilen så jo ut som at den var brukt som herje bil! den skal få det livet den fortjener som en M545Turbo nå.

Hvorfor kunne ikke denne bilen ha stått i byen den ble førstegangs registert i? og i min garasje :P

Tøffe de e28ene 8)

hehe si det. bilen var tøff og skal bli tøff. denne forblir i min garasje i mange år framover;)

er tøffe biler ja og gode og kjøre;)

Halfdan

Skrevet
Farge skal du ha på denne da Halfdan? :)

blir grå tror jeg. men hvilken grå farge vet jeg ikke enda. bare og gi meg forslag:P helst en som viser alle linjene bilen får og passer fint til shadowline;)

Skrevet

såså frøkenblækk;) ska nok bli enig om farge;) kvi du d da? bli mykjy spesial bita og bank framover kanskje?;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...