Gå til innhold

APedersen's 525ixt - Update 1.Post - Ferdig - Solgt

Lakkere felgene svart? (s.3)  

12 stemmer

1. 1. Lakkere felgene svart? (s.3)

• Nei
      8
    • Ja
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fanken at jeg ikke fikk med meg de felgene du har solgt. Har vært på jakt etter sånne :(

Forøvrig pen bil. Stå på :)

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

Har fått testa en av felgene jeg skal kjøpe, og fant ut at dem satt helt perfekt på bilen, har sansen får disse typer felger også, og er enig med en som skrev her tidligere at E34 fortjener felger med kant.

Slenger ut et par bilder:

xrq87meqd1bnhp5b8sb5.jpg

1eatw2e911rosks30mid.jpg

Det som skal skje videre nå er hele bilen skal lakkeres i samme farge.

Panser, frontfanger og bakfanger skal demonteres av bilen og lakkes for seg selv i samme fargekode som er nå, så skal bilen inn alene for lakkering etterpå.

Shadowline skal også lakkeres i samme farta.

Lakkeringen er det som skal skje fortest i og med at jeg bør ha bilen ferdig nå til i mai pga. oppkjøring. Det som skjer etter det blir nok å få sluppet bilen litt ned og sota rutene, etter det er ferdig tror jeg at jeg vil si meg fornøyd for en stund :)

Har også bytta førerdøra fra sedanen min til denne, pga. den var nesten fri for rust.

EDIT: Blir ikke lakkering av hele bilen, men det som trengs å lakkeres blir fortsatt lakkert.

• 3 weeks later...
Skrevet

Har vært lite oppdateringer på denne tråden i og med at jeg har kjøpt meg ny bil, men må vel prioritere denne litt også, har satt på sommerfelga og tatt av førerdøra for nedsliping av litt overflate rust, så blir det vel lakkering av ditt og datt snart :)

Litt bilder:

j03p4kbxfmxsgz5h7s21.jpg

t5yfjmxqapl4hx0azrsp.jpg

xzkmz8xg0koh2oanrmj8.jpg

0tqbgtu7wb37jwk95k59.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Ble litt sliping av rust på denne bilen idag, skal prøve å få den ferdig nå til at den andre bilen skal på soting :)

Et par bilder:

9w0ebwga212if130uuw2.jpg

yysww33sl9695y3ekc7a.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Hehe, eneste at girkassen e fylt olje på idag, var en mulighet for at girkassen var gåen, men det var den ikke :) Såå en kompis av meg skal kjøpe den, og han dro nettopp med den :P

EDIT: Bilen ble ikke solgt allikevel men har en annen kjøper, skal bare bytte bærekuler på begge sider i front og stabstagledd begge sider bak.

• 3 weeks later...
Skrevet

Har begynt litt smått på Ix'n igjen, bytter bærekuler og stabstagledd front og bak.

Litt bilder:

g8ersy9ier39rbv3vlyh.jpgwlkn8m7hcrw12zoetj3c.jpg

m99efgnlk9lb2jgbvm7s.jpg

Var litt vrient å få av disse bærekulene men :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...