Pal Ostgard Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Noen som vet om den gamle M3`n min er her inne? 90mod svart reg.nr lh72450. Artig å høre om den fortsatt lever... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Ifølge vegvesenet.no så er dette kjøretøyet avregistrert. Trenger ikke beyt at den er død. Den kan jo stå i en garasje og vente på å bli gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pal Ostgard Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 Ifølge vegvesenet.no så er dette kjøretøyet avregistrert. Trenger ikke beyt at den er død. Den kan jo stå i en garasje og vente på å bli gammel Kan hende det,var strøken når jeg solgte den. Men det begynner å bli noen år siden det nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Du får spore opp eieren og ta deg en telefon til ham Er du heldig så er han kanskje villig til å slå av en prat med deg og fortelle litt om hva bilen har gjennomgått den tiden han har hatt den. Kanskje du til og med klarer å overtale ham til å sende deg noen bilder av den for minnenes skyld. Er nok verdt forsøket ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Anni marie Løvlid Flesberg Sist eu godkj:03.04.2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 denne som var til salgs tidligere i år? går i skien...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pal Ostgard Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 denne som var til salgs tidligere i år? går i skien...? Vet ikke,jeg solgte den til en i Narvik,men har fått telefoner angående bilen av to nye eiere etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå