Gå til innhold

Tråder stenges?

Ballder
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Består moderatorer videre da, og uten visse holdnings endringer, så tror jeg dette fort kan bli et begredelig snevert forum i fremtiden..

Moderatorer vil aldri bli noen populære folk. Enten så er de for strenge, eller så er de for sløve. Med ca. 15 000 brukere, så vil det alltid være noen som er missfornøyd med jobben vi gjør, men jeg tror de fleste oppegående medlemmene skjønner at jobben vi gjør er nødvendig, selv om vi kanskje tar en feil avgjørelse innimellom.

Helt riktig.

Jeg har frekventert dette forumet omtrent hver dag i 3 år, og jeg kan iallefall si, med hånda på hjertet, at det er vært utrolig lite "episoder" her inne som er verdt å nevne. Mao. kan ikke moderatorene gjøre en så dårlig jobb som noen skal ha det til.

Noen episoder har det selvfølgelig vært, men samtidig er dette et helt åpent forum uten noen som helst form for kontroll over hvem(eller hva :P) som blir medlem, så alt sett under ett har det fungert tilfredsstillende synes jeg.

Noen bør kanskje lære seg å fokusere litt mer på det positive samt tenke litt før de trykker? :) No offence. Jeg har selv hatt mine blemmer her inne.

..men som moderator bør man virkelig unngå uheldige innlegg som f.eks antyder at det finnes mindre oppegående medlemmer på forumet man er moderator på.

Faktisk litt uenig. Selvfølgelig, alt innenfor rimelighetens grenser, men nettopp en moderator bør jo være den personen som har lov til å si ifra. Det er jo de som "styrer" forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener de har rett til å snakke nedlatene og mene folk er mindre smarte ?

Hvor har de gjort det?

sto her før idag, men er fjernet nå :lol:

Høhø :P Nei, men som jeg skrev; "alt innenfor rimelighetens grenser".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser enkelte av innleggene i denne tråden, begynner forfallet av bimmers dessverre å bli litt for tydelig. Den typen skittkasting hører ikke hjemme i et seriøst forum. Jeg har selv hatt en ganske streng konfrontasjon med en moderator her inne, men det løste seg på en skikkelig måte etter gjensidig meningsutveksling. Nå skal det sies at det de siste par årene har grodd frem enkelte forumtroll som burde gå i seg selv og kanskje endre måten de uttrykker seg på her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men i "annet bil- og motorprat" seksjonen. Hva passer vel ikke bedre inn der enn faktisk et spørsmål om bil/motor?

Alt annet bil- og motorprat! For datahjelp, spilling og klær finnes det andre forumer...

Står ikke et ord om at det kun er bmw som skal diskuteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare BMW som kan diskuteres der, og tråden som ble stengt er i en vanskelig gråsone. Vi pleier å tillate å diskutere konkurrenter til BMW, men føler denne tråden ikke hadde noe med det å gjøre. Skulle vi ha latt alle tråder om andre bilmerker få stå, så hadde det ikke blitt så mye BMW-forum igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare BMW som kan diskuteres der, og tråden som ble stengt er i en vanskelig gråsone. Vi pleier å tillate å diskutere konkurrenter til BMW, men føler denne tråden ikke hadde noe med det å gjøre. Skulle vi ha latt alle tråder om andre bilmerker få stå, så hadde det ikke blitt så mye BMW-forum igjen.

Rexton fremstår vel mer som en vinner enn en konkurent til x3 og x5 hva gjelder både utseende/fremkommelighet og ikke minst driftssikkerhet på sikt, så at den tråden ble stengt grunnet din, ene og alene personlige mening hva rexton angår er jo en selvfølge..

Hadde du hatt en rexton selv, så ville nok tråden forholdt seg som en åpen post vil jeg tro.

Mitt argument er, som nevnt tidligere (som om du bryr deg) at det formelig oser av kompetanse på så mye annet enn bare BMW her inne, så i en forumsdel som faktisk ikke er regulert kun til BMW bør uten tvil ha rom for andre bilmerker og relaterte problemer til alt annet enn BMW uten at din personlige synsing skal avgjøre hva som er verdt og ta opp eller ei!

Da bør heller forumsregler revurderes og omskrives for og bli kvitt misnøye og handlinger som oppleves som urettferdig osv.

Har dere moderatorer litt mer spesifiserte retningslinjer enn synsing og forholde dere til, eller er det fritt frem for deres egne personlige meninger der og da som gjelder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...